  • Data: 2017-05-09 20:05:25
    Temat: Re: Proces bootowania windows CE z okolic wersji 2
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 5/9/2017 2:22 PM, Adam Wysocki wrote:
    > Czemu nie wyjdzie? Przymierzałeś się i utknąłeś na czymś, czy brak czasu /
    > motywacji / ochoty?

    Tam jest wszstko jasne. Narzedzia dostepne. Iwogle.

    Tylko że to nie jest szczyt marzeń. Ten telefon jest upierdliwy,
    klawiatura to jakas pomyłka, ciężki, gruby, bateria mikroskopijna.

    > Hmm, a ładowanie telefonu przez Qi?

    Qi w idealnych warunkach wydoli mi max 0.5A. Na zasilanie dysku wpiętego
    w zlacze nie wystraczy, na niektóre pendrive też (!). Dodatkowo musisz
    mieć telefon z Qi, uniwersalne zabawki okupują ... port USB. Tak źle,
    tak niedobrze.

    > moja Motorola ma 4 piny do Qi, jak podpinam do dwóch z nich 5V to ładuje.
    > Ale nie ma hosta, to nie sprawdzę, czy może być hostem :)

    Musze miec magiczny telefon, zazwyczaj droższy.

    > A jakbyś podpiął mając roota i nawet ręcznie (z shella) zamontował?

    Mogę. Ja narzekam na dziadostwo ogólne. To że mogę na tym tablecie
    odpalić debiana to wiem :/ Ale nie o to chodzi.

    > Nie wiem czy wtedy managery plików sobie poradzą, ale zawsze pozostaje
    > ręczne skopiowanie...

    Total commander sobie radzi i pokazuje tak zamontowane katalogi, ale nie
    w postaci ikonek, trzeba wejśc w / systemu i wchodzić do katalogów ręcznie.