  • Data: 2017-05-09 20:13:57
    Temat: Re: Proces bootowania windows CE z okolic wersji 2
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 5/9/2017 4:15 PM, Jacek Radzikowski wrote:
    > Od biedy do większej kieszeni się zmieści:
    > https://www.indiegogo.com/projects/gpd-pocket-7-0-um
    pc-laptop-ubuntu-or-win-10-os-laptop--2#/
    > :)

    O tak. A za kilka miesięcy dowiemy się czegoś z gatunku "okazało sie że
    nie ma wśrod projektantów inzyniera, za to sami graficy komputerowi, a
    całą kasę wydaliśmy na nowe rendery". Indiegogo, miejsce gdzie pieniądze
    znikają bez sladu.

    Ponadto wycenili to jednak na 2kzł :/

    > Albo może jakiś tablet. Jak poszukasz to znajdziesz z oddzielnymi
    > gniazdkami hosta i ładowania. Ja używam takiego jako dedykowany komputer
    > do obsługi urządzenia z oprogramowaniem tylko dla Windowsów, i sprawdza
    > się całkiem nieźle:
    > http://www.microcenter.com/product/440932/winbook_tw
    802_tablet_-_black
    > To jest normalny pecet, więc Linuksa chyba da się zainstalować.

    Zastanowie sie, ale jak juz mówiłem: OTG ma zdumiewające błedy
    konstrukcyjne. Nie zdziwie się jak zailanie przez USB bedzie działać w
    okreslonych okolicznościach albo bedzie max 50mA.