  • Data: 2017-05-09 20:10:44
    Temat: Re: Proces bootowania windows CE z okolic wersji 2
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 5/9/2017 2:14 PM, Adam Wysocki wrote:
    > Hm, a obudowa dysku nie ma OTG?

    OTG to cecha hosta. Jest z tym duzy kłopot bo zamiast wszystko działać
    przy pierwszym odpaleniu to mamy powrót do lat 90tych i wróciły dawne
    problemy z dzieciństwem USB. Tu tez trzeba specjalne HUBy, prawidłową
    kolejność podpinania, specjalne kable z ferrytami i ogólnie obraz nędzy
    i rozpaczy. Miało być sensowne, wyszło jak zwykle. I jeszcze w dodatku
    mniej niż połowa telefonow to ma. I cena nic nie zmienia.

    > Pytanie jeszcze co mierzysz :)

    Ano wpinam jakiś miernik po RS232 czy bluetooth, jakiegoś avrka i coś
    tam mierzę. Dorywczo.

    > Wtedy takie były ekrany, jeśli były kolorowe :)

    To nie jest kwestia pasywności matrycy, to jest kwestia tego że
    wyświetlacz podpiety równolegle jest poganiany za małą częstotliwością i
    widać jak się odrysowuje. Przypusczam też że algorytmy zastosowane w
    WinCE są naiwne. Microsoft miał zawsze straszliwie dziadowskie
    framebuffery, dopiero coś zrobili działającego w okolicy windows mobile.