    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Problem z miejscami parkingowymi rozwiązany;)
    Date: Thu, 26 Jan 2017 15:24:24 +0100

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >To nie są tanie parkingi i buduje się je tam gdzie cena ziemi jest
    >bardzo wysoka, wiec to nie jest miejsce do parkowania dla prostych
    >ludzi dojeżdżających codziennie do pracy. Nigdy nie widziałem kolejki
    >do wjazdu lub wyjazdu przy takim czymś.

    No coz, jak widac jest tam ze 30 miejsc, jesli nie wiecej.
    To bedzie kolejka na godzine.

    Pod domem moze nie problem, jak lokatorzy maja rozne godziny pracy,
    ale jak sie skonczy posiedzenie zarzadu, to bedzie gorzej :-)

    No chyba, ze to przy biurowcu, gdzie firm kilka, i zarzady maja
    zebrania roznie.

    J.