eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleProblem z ladowaniem › Re: Problem z ladowaniem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: ARO <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Problem z ladowaniem
    Date: Thu, 04 Sep 2014 16:58:39 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 31
    Message-ID: <lu9vq4$7nu$1@mx1.internetia.pl>
    References: <lu97ta$nka$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 178-36-179-158.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1409843844 7934 178.36.179.158 (4 Sep 2014 15:17:24 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 4 Sep 2014 15:17:24 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <lu97ta$nka$1@node1.news.atman.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Antivirus: avast! (VPS 140904-0, 2014-09-04), Outbound message
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:31.0) Gecko/20100101 Thunderbird/31.0
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:666433
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-09-04 o 10:29, AZ pisze:
    > Nie mialem do czynienia z tego typu alternatorem wiec zasiegam pomocy.
    > Ladowanie bylo ale juz nie ma.
    >
    > No i jest tak:
    > - stojan pomierzony - rezystancja wszedzie identyczna zgodna z serwisowka,
    > brak przebicia na mase
    > - na uruchomionym pokazuje 1-2V AC niezaleznie od obrotow, miernik sprawny
    > bo na gniazdku dziala
    > - regler pomierzony zgodnie z serwisowka ale wydaje mi sie to akurat w tym
    > momencie bez znaczenia
    >
    > No i teraz ciekawostka, jak to mozliwe, ze na wyjsciu jest praktycznie zero?
    >

    Możliwe, kiedy regulator ma zwarcie od strony zasilania.

    Odłącz całkiem regulator i sprawdź ile napięcia pojawia się na
    poszczególnych fazach podczas pracy bez obciążenia - cała instalacja
    (zapłon, wtryski, światła, itd) ma być zasilana tylko z akumulatora. Na
    fazach ma być od kilkunastu do kilkudziesięciu V w zależności od
    obrotów. Uwaga na łapki, bo może zdrowo telepnąć. Jeżeli masz takie
    napięcia bez obciążenia, to obstawiam dupnięty regulator. Jeżeli nie -
    prawdopodobnie zrobiło się przebicie na uzwojeniach, ziomuś, a
    miernikiem możesz tego nie zobaczyć.

    pzdr
    --
    ARQ
    transalp z regulatorem po przeszczepie

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 04.09.14 17:05 ARO
  • 04.09.14 22:55 AZ

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: