  • Data: 2021-06-18 23:38:33
    Temat: Re: Problem z jeszcze jednym klonem Spectrum
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hmm... Tak jeszcze przyszło mi do głowy...
    Czy jest możliwe, żeby brak tranzystorów na liniach wejściowych
    klawiatury w czymś przeszkadzał? Harlequin niby nie miał z tym problemu,
    jednak przypomniałem sobie, że ten klon ma możliwość przełączania
    pomiędzy trybami UL48 i Pentagon, za pomocą skrótu RESET + 1/RESET + 2
    na klawiaturze.

    Może zwyczajnie głupieje, jeśli ma tam podczas uruchamiania stany
    nieustalone?

    Chwilowo nie mam pod ręką tranzystorów 2SA1175, ale instrukcja mówi, że
    można użyć sowieckich KT361? Ktoś kojarzy co to za elementy? Google
    zwraca obrazki tych chrakterystycznych kolorowych "pastylek". Mm takich
    trochę, ale one nigdzie nie mają na obudowie KT361. Czyżby jakaś inna
    konwencja nazywania?