  • Data: 2021-06-21 21:08:40
    Temat: Re: Problem z jeszcze jednym klonem Spectrum
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 21.06.2021 16:22, Dawid Rutkowski wrote:

    > Z punktu widzenia programu obliczeniowego.
    > Gry nie będą działać albo będą działać źle.

    Gry z całą pewnością działają, więc pewnie mój opis jest zbyt dużym
    uproszczeniem. W każdym razie autorowi w jakiś sposób udało się
    dostosować konstrukcję do obsługi pojedynczego układu pamięci SRAM 128 kB.

    > A wystarczyło dać dwa układy SRAM.
    > Chyba że tak jest - może ten CPLD może służyć jako 16kB RAM?

    Nie sądzę... To prosty EPM7128.

    > A jaki jest ROM w tym projekcie?

    W tej chwili używam W27C512 (wykorzystana tylko jedna połówka, pin
    odpowiedzialny za najstarszy bit magistrali adresowej jest na stałe
    podciągnięty do plusa zasilania) ale można też użyć standardowych
    EPROM-ów kasowanych UV: 27C512 lub 27C256.