    From: janusz_kk1 <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Problem z dyskiem
    Date: Sun, 18 Sep 2011 20:36:09 +0200

    Dnia 18-09-2011 o 16:33:46 Jacek Maciejewski <j...@o...pl>
    napisał(a):

    > Coś psuje pliki zapisane na dysku tak że winda nie potrafi wystartować.
    > Jasne, zawsze mogę zaorać dysk ale po jakimś czasie problem się powtórzy
    > to najprawdopodobniej z przyczyn sprzętowych. Takich jak błędy pamięci
    > czy
    > interfejsu IDE. No, OK, zadam ten problem też na grupie windzianej :)

    Możesz mieć przypadek podobny do mojego, rozszerzyłem kompa z xp do 2G i
    okazało
    się że w górnej połówce jednego modułu nie chodził jeden bit pamięci,
    Xp się tak dziwnie zachowywał, ładował się, wywalał, dopiero testy ram
    wykryły
    przyczynę, ale za nim do tego doszedłem to uszkodziłem dysk 80G, musiałem
    kupić
    podobny i przełożyć elektronikę aby odzyskać dane, udało się.
    --
    Pozdr
    JanuszK