eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyProblem z akumulatorem - długieRe: Problem z akumulatorem - długie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: Filip KK <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Problem z akumulatorem - długie
    Date: Mon, 06 Dec 2010 12:27:26 +0100
    Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 27
    Message-ID: <idihg1$svq$5@news.net.icm.edu.pl>
    References: <idfm14$6hi$1@inews.gazeta.pl> <idfq7p$eso$1@news.net.icm.edu.pl>
    <4cfb6d7c$0$20998$65785112@news.neostrada.pl>
    <idfrv1$eso$5@news.net.icm.edu.pl> <idg1qn$lhg$1@news.onet.pl>
    <idg8tg$mki$2@news.net.icm.edu.pl> <4cfba7b3$1@news.home.net.pl>
    <idgc9k$mki$7@news.net.icm.edu.pl> <ididbd$du2$1@news2.ipartners.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-78-83-170.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1291635009 29690 89.78.83.170 (6 Dec 2010 11:30:09 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 6 Dec 2010 11:30:09 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
    Thunderbird/3.1.6
    In-Reply-To: <ididbd$du2$1@news2.ipartners.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2332133
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-12-06 11:19, Jakub Witkowski pisze:
    > W dniu 2010-12-05 16:46, Filip KK pisze:
    >> W dniu 2010-12-05 15:54, Andrzej Lawa pisze:
    >>> W dniu 05.12.2010 15:48, Filip KK pisze:
    >>>> W dniu 2010-12-05 13:50, Tomek pisze:
    >>>>
    >>>>> A co z ładowaniem w samochodzie podczas jazdy, nie zaszkodzi to
    >>>>> akumulatorowi ?
    >>>>>
    >>>> Dlaczego miałoby zaszkodzić, skoro jest ciągły pobór tegoż prądu?
    >>>
    >>> Jeśli jest większy od tego, co dostarcza alternator - to akumulator się
    >>> rozładuje. Jeśli mniejszy - sytuacja jest dokładnie taka sama, jak przy
    >>> ładowaniu prostownikiem.
    >>>
    >> I tu jesteś w błędzie. Prostownik daje większy prąd ładowania.
    >> Alternator stosunkowo mniejszy i różny, bo są pobory prądu.
    >
    > Dzięki za trochę rozrywki z rana :)
    >
    > W instalacji jest normalnie te 14.5V, i "z punktu widzenia akumulatora"
    > taka sytuacja nie różni się *niczym* od podpięcia pod stabilizowany
    > zasilacz o takim własnie napięciu. Uwierz na słowo albo zajrzyj do dowolnej
    > książki o teorii obwodów albo choćby do wspomnanych podręczników fizyki.
    >

    Chwyć miernik w łapę i idź do samochodu. Wróć i się popraw.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: