eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyProblem z akumulatorem - długieRe: Problem z akumulatorem - długie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: Filip KK <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Problem z akumulatorem - długie
    Date: Mon, 06 Dec 2010 01:12:05 +0100
    Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 50
    Message-ID: <idh9to$i84$8@news.net.icm.edu.pl>
    References: <idfm14$6hi$1@inews.gazeta.pl> <idfq7p$eso$1@news.net.icm.edu.pl>
    <idfqmq$te0$1@news.onet.pl> <idfr6h$eso$3@news.net.icm.edu.pl>
    <4cfb997e$1@news.home.net.pl> <idg9ji$mki$5@news.net.icm.edu.pl>
    <idgb6m$fnb$1@inews.gazeta.pl> <idgdes$mki$9@news.net.icm.edu.pl>
    <idgihc$9kl$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-78-83-170.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1291594488 18692 89.78.83.170 (6 Dec 2010 00:14:48 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 6 Dec 2010 00:14:48 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
    Thunderbird/3.1.6
    In-Reply-To: <idgihc$9kl$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2331996
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-12-05 18:37, Wojciech Smagowicz [ZIWK] pisze:

    >> Cieszę się. Jakby ktoś nie uwierzył, mogę zdjęcie zrobić jak aku spuchł.
    >> Mimo tego, że żadne zwarcie się nie zrobiło... :)
    > Może miał zatkane odgazowanie? Bo w tym celu w aku tradycyjnych uchyla
    > się je przy ładowaniu z prostownika...
    >>
    Nie miał koreczka. Czyli tak jak wyciągnąłem z samochodu, odłączając
    rurkę z jednej strony. Nie miało to wpływu, aku spuchł.

    >>> Mam właśnie taki "bez koreczków" - a więc w myśl Twojej definicji "nie
    >>> do ładowania"...
    >>
    >> Nie do ładowania, bo taka jest idea. Żeby kupić nowy.
    > No tak - daj się uwieść marketoidom...
    >
    Ja?! Ja się nie dałem uwieść, bo ja sobie sam zalałem aku od nowości po
    czym naładowałem i trzyma lepiej niż pierwszy lepszy nowy aku ze sklepu.

    >> To teraz odpowiedz sobie na pytanie, na ile sprawny będziesz miał
    >> akumulator jak go doładujesz gdy kropeczka będzie czarna (doładuj).
    > Ładuję właśnie...
    >
    Dlaczego ładujesz? Bo przestał być sprawny.. Niestety to koniec
    akumulatora. Wystarczy Ci na niedługo.. Będziesz teraz co raz częściej
    ładował, a to i tak nie będzie nic dawało. Dlatego tak silnie utrzymuję
    to co powiedziałem: akumulatorów bezobsługowych się NIE ŁADUJE, tylko
    oddaje do utylizacji, bo to ich definitywny koniec, jeżeli wymagają już
    ładowania.

    >> Pojeździj, posłuchaj godzinkę radyjka w samochodzie na wyłączonym
    >> silniku, zamknij samochód i na drugi dzień po 15 godzin spróbuj odpalić
    >> 2.5 litrowego diesla, powodzenia życzę. :)
    > A dziękuję, dziękuję...
    > Niestety nie 2.5D, tylko 2.0HDi - ale za to bez świec żarowych, więc
    > graniczna temperatura rozruchu wynosi -17 stopni...
    > I kolejną zimę odpala... A ładuję bo auto było używne sporadycznie i na
    > krótkich trasach...
    >
    Jak to bez świec żarowych? To jak Ty podgrzewasz ropę?


    > Mam zrobić fotkę?
    > RECHARGE - może masz inne tłumaczenie?
    > Bo ja rozróżniam od REPLACE
    >
    Sprawdzę jutro jak jest napisane na tym moim, którego rozebrałem.


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: