    From: "Przembo" <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Problem z akumulatorem - długie
    Date: Sun, 5 Dec 2010 16:49:40 +0100

    *Wojciech Smagowicz [ZIWK]* w wiadomości news:idgasi$dt5$1@inews.gazeta.pl
    napisał(a):
    > Plus kilkanaście - kilkadziesiąt sekund poboru ok 60A - Świece żarowe w
    > dieslach się kłaniają...

    W przypadku diesla o którym pisałem to kontrolka pali się jakieś 5s w
    obecnych warunkach po czym nastepuje rozruch, więc te kolejne kilkanaście,
    czy kilkadziesiąt sekund pobierają z akumulatora sporo mniej bo alternator
    nawet na wolnych obrotach już coś daje. Ale dobra, dokładamy radio, światła,
    ogrzewanie szyby, lusterek, fotela, nawiew itp podczas jazdy. Jakoś cykl 4km
    "trasy" dawał dodatni bilans energetyczny. Popraw mnie jeśli się myle, ale
    chyba meritum było to, że rzekomo potrzeba 20km by wyjść na zero i nie
    doładowywać aku?

    Pozdr