-
Data: 2010-12-05 17:49:27
Temat: Re: Problem z akumulatorem - długie
Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On Sun, 05 Dec 2010 15:58:13 +0100, Filip KK wrote:
>Obecne akumulatory jakoś w ogóle nie potrafią przetrwać. Kiedyś
>akumulatory starczały po 10 lat i więcej.. Teraz po 3 latach aku nadaje
>się do utylizacji albo często i gęsto nawet szybciej. Jestem
>przeciwnikiem takich "bezobsługówek".
Spytaj RoMana ile mu wytrzymal oryginalny w Daewoo.
O ile pamietam to chyba ponad 8 lat.
Niestety, ale nasze "uzywki w dobrym stanie" maja elektryke w roznym
stanie. A potem sa narzekania ze akumulatory kiepskie.
>Dokładnie, dlatego obecnych akumulatorów się NIE ŁADUJE. Nie ma takiej
>potrzeby. Przy sprawnym alternatorze taki aku pożyje 2-3 lata i trzeba
>kupić następny.
A co ma jedno do drugiego ?
Jak bilans auta jest dodatni, to sie nie laduje, bo nie ma takiej
potrzeby. A jak jest potrzeba, to sie laduje.
>> W akumulatorze bezobsługowym nie ma żadnych supercudownych rozwiązań,
>> które powodują, że rozłożona woda mieszka w środku w obiegu zamkniętym i
>Po pierwsze, w akumulatorach nie ma wody.
Skoro sie dolewa, to widac jest :-)
>> w cudowny sposób ,,wraca'' do elektrolitu. Akumulator bezobsługowy jak
>> najbardziej ma odpowietrzenie, przez które ucieka głównie rozłożona
>
>Musi mieć odpowietrzenie, inaczej by wybuchł gdyby się go ładowało.
Moze miec katalitczny dopalacz, choc to ryzykowne.
Poza tym przy wspolczesnych regulatorach malo tej wody sie rozklada.
>> I ładowanie akumulatora w
>> samochodzie zachodzi w dużo bardziej agresywnych warunkach niż pod
>> typowym prostownikiem w domu. Akumulatory się ładuje. Po to są. :)
>>
>Czy możesz rozwinąć swoją powyższą wypowiedź? Dlaczego normalne
>ładowanie z alternatora jest agresywniejsze jak z prostownika w domu?
Bo podlaczasz pod 14.5V bez ogranicznika pradu ?
P.S. Akumulatory zwijkowe dapuszczaly kiedy ladowanie 100A. A rozmiar
"samochodowy".
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.12.10 17:50 PJ
- 05.12.10 17:50 MarcinJM
- 05.12.10 17:53 MarcinJM
- 05.12.10 18:01 J.F.
- 05.12.10 18:02 MarcinJM
- 05.12.10 18:03 to
- 05.12.10 18:05 to
- 05.12.10 18:14 MarcinJM
- 05.12.10 18:16 Adam Płaszczyca
- 05.12.10 18:19 Wojciech Smagowicz [ZIWK]
- 05.12.10 18:23 Wojciech Smagowicz [ZIWK]
- 05.12.10 18:25 Krzysztof 45
- 05.12.10 18:29 P_ablo
- 05.12.10 18:37 Wojciech Smagowicz [ZIWK]
- 05.12.10 18:40 Czarek Daniluk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
Najnowsze wątki
- 2025-03-08 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Konsultant wewnętrzny <=
- 2025-03-08 Prawo "gminne"
- 2025-03-08 Warszawa => Senior Recruiter <=
- 2025-03-08 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-08 Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- 2025-03-07 AION przejety
- 2025-03-07 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-07 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-03-07 Warszawa => International Freight Forwarder <=