-
Data: 2012-03-05 12:16:09
Temat: Re: Problem z TPSA!!
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Pan J.F napisał:
>> O ile dobrze pamiętam, to podwójną wysokośc rachunku za ten okres,
>> liczoną z trzech ostatnich okresów rozliczeniowych. Czyli jeśli
>> miesięczne rachunki wynoszą średnio 50 zł, a telefonu nie było
>> trzy dni, to się należy 10 zł.
>
> Tak jakos to jest, ale czy aby na pewno na tym odpowiedzialnosc
> operatora sie konczy ?
Wynikająca z Prawa Telekomunikacyjnego, tak. Prawo chroni tu operatora.
Można próbować dochodzić roszczeń z kodeksu cywilnego, ale szanse
powodzenia marne. Wzroznąć mogą jeśli będzie oparcie w sprawie
kryminalnej.
>>> Zaczalbym od szybkiego faksu, domagajacego sie natychmiastowego
>>> przywrocenia stanu poprzedniego, i grozacego poniesieniem przez
>>> TP konsekwencji finansowych w razie niezrealizowania.
>>
>> Przestraszą się procesu sądowego o dychę?
>
> Nie, nie przestrasza sie, ale potem masz jakies podstawy ze przeciez
> uprzedzales - i sadu nie powinno dziwic ze skoro po 2 dniach nie
> naprawili to zadzwoniles do Netii o nowy telefon. I teraz TP owszem,
> moze odzyskac klienta, ale musi zaplacic kare umowna dla Netii :-)
>
> Netia oczywiscie tez bedzie chciala natychmiastowego podpisania umowy
> :-)
Dokładnie tak kiedyś zrobiłem. Wziąłem odszkodowanie za wyłączony
telefon i zawarłem umowę z Netią. Nawet sądu nie trzeba było fatygować,
wystarczył UKE. To nie była dycha, tylko kasa, która starczyła na roczny
abonament w Netii.
>> Tepsy nie lubię, życze jej jak najgorzej, uważam, że z powodu
>> ich sposobu organizacji biznasu tracą kilenci, a ci co bardzeij
>> wymagający uciekają gdzie się da. Ale ten przypadek nie wygląda
>> mi na zawiniony po prostu złą organizacją. Cały przebieg zdarzeń
>> musiał zostać zapoczątkowany przez konkretną osobę znaną z imienia
>> i nazwiska.
>
> Ale tak wysoko ze podpada pod "zla organizacja". Czy moze raczej
> "zlosliwa".
Nie wnikam czy zła, czy złośliwa. Po kilku dniach w Netii dyżurny
tepsiarz dzwonił z propozycja wrócenia na łono. Zapytałem, że poza
karą zapłaconą dla mnie, chcą jeszcze pokryć koszty kary umownej
dla Netii. Nie chcieli. Wnioskuję z tego, że próbowali znowu mnie
oszukać -- liczyli, że nie nic wiem o istnieniu takich kar i skuszę
się na ich 99 groszy zniżki (czy ile tam proponowali).
> Ktos tam ustalil tryb zalatwiania bez czasu klienta na przeczytanie
> umowy, ktos tam pracownikowi wbil do glowy ze umowe musi zaraz zabrac,
> ktos ... i tu nie wiem - czy pracownik podrobil podpis klienta, czy
> ktos na gorze nie przewidzial ze klient moze nie podpisac.
Co znaczy "ustalił". Świadczenie usług odbywa sie na podstawie
podpisanej umowy -- to już dużo wcześniej ustalił ustawodawca.
Wątpię, czy ktoś w obronie gostka, któremu grożą trzy lata w
zawiasach, będzie zeznawać, że mają procedury niezgodne z prawem
i narażać się na naprawdę grubą awanturę.
>> Dopiero z kopią zgłoszenia faks może być skuteczny. Tepsa, jak
>> przystało na bezduszną korporację, w takiej sytuacji odwróci się
>> od pracownika, który ze ścieżki cnoty wszedł na ciernistą drogę
>> występku. Stanie po stronie prawości, a więc po stronie skrzywdzonego
>> abonenta i w te pędy przywróci stan (a zresztą to pewnie i tak nie
>> był etatowy pracownik TP, tylko agent z wynajętej zewnętrznej firmy).
>
> Poczekamy, zobaczymy, moze kolega napisze.
Ano zobaczymy. Też bym chętnie poczytał. Także zapowiadane pisemne
wyjaśnienia ze strony tepsy. Z tym że ja, jeśli to wszystko wyglada
dokładnie tak jak opisano, jednak bym się zdecydował na manewr
uprzedzający.
> Stare doswiadczenie uczy ze w TP nic nie jest szybkie, nowsze - ze
> uszkodzenia naprawiaja relatywnie dosc szybko, zdarzalo mi sie i kilka
> godzin.
To ja przypomnę swoje doświadczenia -- tepsa naprawiała mi uszkodzenie
przez 196 dni, a i tak naprawa została dokonana niejako przypadkiem.
--
Jarek
Następne wpisy z tego wątku
- 05.03.12 12:53 J.F
- 05.03.12 13:52 Jarosław Sokołowski
- 05.03.12 19:02 MH
- 07.03.12 01:35 rageofhonor
- 07.03.12 10:30 Smok Eustachy
- 07.03.12 10:49 rageofhonor
- 07.03.12 19:32 J.F
- 07.03.12 20:29 Jarosław Sokołowski
- 07.03.12 22:10 J.F.
- 07.03.12 23:18 Jarosław Sokołowski
- 08.03.12 14:03 Smok Eustachy
- 08.03.12 14:40 Jarosław Sokołowski
- 08.03.12 23:49 Smok Eustachy
- 09.03.12 07:12 J.F.
- 09.03.12 07:17 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- Hackowanie SS7
- nowe spamerstwo ?
- Przychodzące impulsy telefon nie dzwoni
- Re: Zgody...
- Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Czas umierać.
- [ot] aplikacja - ameryk. nr. telef + dzwonienie za free do stanow i kanady
- Vectra 'Plan domowy bez limitu'
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Re: Ponownie: androSRAJ i zarządzanie książką teleSRAną z bitMłyna
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Android, export/import książki telefonicznej
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe