  • Data: 2012-03-07 01:35:11
    Temat: Re: Problem z TPSA!!
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " MH" <l...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:jj32k0$rhd$1@inews.gazeta.pl...
    > MH <l...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
    >
    > [ciach]
    >
    > Aby było weselej, donosiciel dostarczył mi dzisiaj fakturę z tepsy za
    > luty!!

    No i co w niej było nowy plan taryfowy, dodatkowe opłaty, czy coś innego.
    Mnie kiedyś TPSA wrobiła w nowy plan taryfowy. Babka powiedziała że mogą mi
    aktywować tańsze połączenia i bym podał numer ewid. Okazało się że w ten
    sposób wcisnęli mi nowy plan taryfowy bez mojej wiedzy. Musiałem to odkręcić
    składając skargę na BL. Straciłbym w ten sposób bezpłatne minuty przenoszone
    na kolejny miesiąc czego w nowym planie już nie było.

    Innym razem aktywowali mi fakturę elektroniczną bez mojej zgody.

    Inna sprawa to że nie są w stanie w 100% zagwarantować poprawność działania
    blokady połączeń anonimowych. Często dzwonią z instytutu badań opini
    publicznej jub innej firmy sprzedającej jakieś badziewie z zastrzeżonego
    numeru a blokada nie działa. Wielokrotne skargi nic nie dają.

    TPSA idzie na psy.