  • Data: 2012-03-07 23:18:22
    Temat: Re: Problem z TPSA!!
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > Czyli w zasadzie stwierdzasz ze nie ma sensu probowac w sadzie ...

    Procesować się o wyższe odszkodowanie? Mnie by było szkoda czasu.
    Bez szans na wygraną.

    > Ale zeszlismy juz z umowy z podrobionym podpisem, na jakies zestawienie
    > do uzytku wewnetrznego.

    Nie wiem jak to jest w tepsie rozwiązane, ale zakładam, że najpierw
    podpisana umowa do teczki, a dopiero później realizacja. Przynajmniej
    ja bym tak zrobił, gdyby mi się trafiła fucha przy zarządzaniu tym
    biznesem. Mam bardzo złe zdanie na temat osób zarządzających TP, ale
    nie aż tak złe, by ich posądzać o takie podkładanie się.

    > Owszem, ale pisalem przy zalozeniu ze nie ma, bo nie falszowal.

    A ja pisałem przy założeniu, że jest. Jeśli nie ma, to w ogóle słów
    mi brakuje.

    > Oj tam, pracownik mlody i zapomnial jak sie anuluje zlecenie :-)
    > A poza tym przeciez umowa byla w zasadzie zawarta ustnie, teraz tylko
    > potwierdzenie pisemne.

    To nie kodeks cywilny (gdzie można ustnie), ale PT, gdzie trzeba pisemnie.
    No to kto szykuje szczoteczkę do zębów i zapas cebuli?

    --
    Jarek