  • Data: 2012-03-07 22:10:13
    Temat: Re: Problem z TPSA!!
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 7 Mar 2012 20:29:36 +0000 (UTC), Jarosław Sokołowski napisał(a):
    > Od tego są sądy, by takie rzeczy sprawdzać w praktyce.

    > Między innymi po to jest Prawo Telekomunikacyjne, by przed takimi
    > rzeczami chronić operatorów.

    Czyli w zasadzie stwierdzasz ze nie ma sensu probowac w sadzie ...

    > Sprawa dotyczy umowy, której zawarcie poświadczone jest własnoręcznym
    > podpisem. To grubszy kaliber. Żadne wewnętrzne przepisy nie mogą
    > zwalnać z odpowiedzialności -- to ma skutki równoważne fałszerstwu
    > podpisu.

    Ale zeszlismy juz z umowy z podrobionym podpisem, na jakies zestawienie do
    uzytku wewnetrznego.

    > No świetny pomysł na obronę. Tylko jeśli jednak był, to tepsa panu
    > prokuratorowi przyniesie go na srebrnej tacy.

    Owszem, ale pisalem przy zalozeniu ze nie ma, bo nie falszowal.

    > Czyli procedura niezgodna z Prawem Telekomunikacyjnym. To ile dzisiaj
    > łupiemy kary? Sto, dwieście, czterysta milionów? A może od razu
    > prezesów do kicia? Nie, takie rzeczy nigdy nie ujrzą światła dziennego.

    Oj tam, pracownik mlody i zapomnial jak sie anuluje zlecenie :-)
    A poza tym przeciez umowa byla w zasadzie zawarta ustnie, teraz tylko
    potwierdzenie pisemne.

    J.