  • 11. Data: 2013-09-26 10:29:26
    Temat: Re: Problem z Sony a100 i kartą CF 4GB Sandisk
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On Thursday, September 26, 2013 12:09:00 AM UTC+2, Andrzej Lawa wrote:
    > Czym skasowałeś do zera? (i czym całą resztę robiłeś)

    Majkrosoftowym "diskpart".

    L.

  • 12. Data: 2013-09-26 19:14:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 26.09.2013 10:29, Lisciasty pisze:

    > Majkrosoftowym "diskpart".

    Nie używam tego dziwacznego kombajnu.

    Lepsze byłoby jakieś możliwie proste, niskopoziomowe narzędzie typu dd

  • 13. Data: 2013-09-30 12:16:22
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 26 Sep 2013, Lisciasty wrote:

    > Majkrosoftowym "diskpart".

    Tam jest *zerowanie* MBR (włącznie ze strefą na kod startowy)?
    Weź jakiś diskeditor i wpisz zera, dosłownie zera (a nie ustawienia
    na "pusty dysk")
    Jest jeszcze jedno pytanie - czy na pececie na którym to robisz
    nie ma jakiegoś wirusa, który samowolnie doczepia "załącznik".
    Wirusy atakujące MBR w dzisiejszych czasach niemal wymarły, ale
    to nie znaczy, że co do egzemplarza, może Ci się jakiś trafił :)
    (acz przeczy temu fakt, że nie narzekasz na inne karty, przyznaję)

    pzdr, Gotfryd

  • 14. Data: 2013-10-01 11:49:07
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 30 września 2013 12:16:22 UTC+2 użytkownik Gotfryd Smolik news
    napisał:

    > Tam jest *zerowanie* MBR (włącznie ze strefą na kod startowy)?
    > Weź jakiś diskeditor i wpisz zera, dosłownie zera (a nie ustawienia
    > na "pusty dysk")

    Spróbuję w wolnej chwili, na razie kobita mi się rozsypuje i nie mardzo jest kiedy ;)

    > Wirusy atakujące MBR w dzisiejszych czasach niemal wymarły, ale
    > to nie znaczy, że co do egzemplarza, może Ci się jakiś trafił :)

    Ostatniego żywego wirusa widziałem z 8 lat temu i był to Immortal 2158 czy jakoś mu
    tam było, taki co różne melodyjki wygrywał przy okazji na pc-speakerze. Trzymam go
    gdzieś na dyskietce dla potomnych ;)

    L.

  • 15. Data: 2013-10-01 12:03:02
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    W dniu 2013-10-01 11:49, Lisciasty pisze:
    > Ostatniego żywego wirusa widziałem z 8 lat temu i był to Immortal 2158 czy jakoś mu
    tam było, taki co różne melodyjki wygrywał przy okazji na pc-speakerze. Trzymam go
    gdzieś na dyskietce dla potomnych ;)

    Mam gdzieś jeszcze płytkę z CD Action, do której dodali jako bonus
    Marburga :)

  • 16. Data: 2013-10-12 17:37:07
    Od: Bo t manager <b...@W...poczta.wp.pl>

    trolling tone wrote:

    > Mam gdzieś jeszcze płytkę z CD Action, do której dodali jako bonus
    > Marburga :)
    A miesiąc wcześniej nabijali się z innego magazynu któremu się ów margburg
    trafił. Life i brutal and full of zasadzkas :)
    Bo(o)t manager