  • 1. Data: 2012-02-06 12:57:38
    Temat: Problem z Laptopem Lenovo G560
    Od: "psuja-winxp" <d...@w...pl>

    Witam,

    Chciałbym prosić o pomoc, ponieważ od ok. połowy poprzedniego tygodnia
    laptop tenże zachowuje się dziwnie.
    Przechodząc do sedna: działa on bardzo wolno. Nie chodzi tu o działanie
    samej Wingrozy (Win 7, oryginalny), lecz o to że komputer jest bardzo wolny
    od chwili startu.
    Logo producenta podczas POST BIOSu "rysuje się" powoli, następnie czeka się
    ok. półtorej minuty na ekran ładowania systemu, który wyświetla się też ok.
    2 minut. Po wpisaniu hasła następuje powolne przejście do Pulpitu, a nawet
    potem, np. podczas przerzucania okien klawiszami Win+Tab widać niepłynność
    działania systemu.

    Wobec tej sytuacji mam kilka pytań:
    1. Czy przywrócenie partycji systemowej do stanu fabrycznego systemu
    może pomóc?
    2. Czy może mieć z tym związek wejście do BIOSu, w którym to
    przełączyłem opcję "Intel VT" (czy jakoś tak) na "Enable", a potem cofnąłem
    ją na "Disable"?
    3. Czy są jakieś inne sposoby naprawienia tego problemu?

    Proszę o pomoc i pozdrawiam.
    --
    psuja-winxp

  • 2. Data: 2012-02-06 15:39:50
    Temat: Re: Problem z Laptopem Lenovo G560
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "psuja-winxp" <d...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > Wobec tej sytuacji mam kilka pytań:
    > 1. Czy przywrócenie partycji systemowej do stanu fabrycznego systemu może

    nie

    > 2. Czy może mieć z tym związek wejście do BIOSu, w którym to przełączyłem
    > opcję "Intel VT" (czy jakoś tak) na "Enable", a potem
    > cofnąłem ją na "Disable"?

    nie

    > 3. Czy są jakieś inne sposoby naprawienia tego problemu?
    > Proszę o pomoc i pozdrawiam.

    sprawdź na samym zasilaczu bez baterii lub na baterii bez zasialcza, jeśli jest
    na gwarancji to oddać do serwisu

    Pzdr
    Piotrek

  • 3. Data: 2012-02-06 16:26:48
    Od: "psuja-winxp" <d...@w...pl>

    Użytkownik "X-Man" napisał w wiadomości grup

    sprawdź na samym zasilaczu bez baterii lub na baterii bez zasialcza, jeśli
    jest
    na gwarancji to oddać do serwisu

    Laptop cały czas jest używany bez baterii (z wyjętą), a co do drugiej
    opcji, to sprawdzę.
    --
    psuja-winxp

  • 4. Data: 2012-02-07 08:50:48
    Od: "psuja-winxp" <d...@w...pl>

    Użytkownik "psuja-winxp" napisał w wiadomości grup

    Użytkownik "X-Man" napisał w wiadomości grup

    >sprawdź (...) na baterii bez zasialcza, jeśli jest
    >na gwarancji to oddać do serwisu

    Na baterii uruchomienie (dokładniej wznowienie) trwa tak samo długo jak na
    zasilaczu. A do serwisu: mam dylemat czy oddawać, ponieważ zostało
    uszkodzone złącze USB (urwany plastikowy element prowadzący), a drugie obok
    też nie działa.
    --
    psuja-winxp

  • 5. Data: 2012-02-07 09:07:54
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

> [...]
    > na zasilaczu. A do serwisu: mam dylemat czy oddawać, ponieważ zostało
    > uszkodzone złącze USB (urwany plastikowy element prowadzący), a drugie

    Jak zwarcia tam nie ma to raczej nei powinno mie wpływu... najwyzej odmówią
    przyjęcia

    Pzdr
    Piotrek

  • 6. Data: 2012-02-07 10:19:02
    Od: "psuja-winxp" <d...@w...pl>

    Jak zwarcia tam nie ma to raczej nei powinno mie wpływu... najwyzej odmówią
    przyjęcia

    Thx! :)
    --
    psuja-winxp

  • 7. Data: 2012-02-07 10:22:10
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 07-02-2012 o 09:50 psuja-winxp napisał na pl.comp.pecet:

> [...]
    > jak na zasilaczu. A do serwisu: mam dylemat czy oddawać, ponieważ
    > zostało uszkodzone złącze USB (urwany plastikowy element prowadzący), a

    A nie przyszło Ci do głowy, że takie objawy mogą być wynikiem uszkodzenia
    gniazda USB?

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 8. Data: 2012-02-08 10:41:55
    Od: "psuja-winxp" <d...@w...pl>

    A nie przyszło Ci do głowy, że takie objawy mogą być wynikiem uszkodzenia
    gniazda USB?

    Ale gniazdo zostało uszkodzone 21 stycznia, a opisywany problem zaczął
    występować od ok. 2, 3 lutego. To dość dużo czasu, co nie?
    --
    psuja-winxp

  • 9. Data: 2012-02-08 11:37:29
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 08-02-2012 o 11:41:55 psuja-winxp <d...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Ale gniazdo zostało uszkodzone 21 stycznia, a opisywany problem zaczął
    > występować od ok. 2, 3 lutego. To dość dużo czasu, co nie?

    Eee tam. Gdyby problem pojawił się PRZED uszkodzeniem gniazda to możnaby
    się nie przejmować USB. A i tak bym sprawdził ;-)
    --
    Brak sygnaturki.

  • 10. Data: 2012-02-08 11:38:05
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 08-02-2012 o 11:41 psuja-winxp napisał na pl.comp.pecet:

    > Ale gniazdo zostało uszkodzone 21 stycznia, a opisywany problem zaczął
    > występować od ok. 2, 3 lutego. To dość dużo czasu, co nie?

    Nie twierdzę, że to jest przyczyną. Sugeruję, że może być i przydało by
    się sprawdzić. Szczególnie, że uszkodzona część którą określiłeś jako
    "plastikowy element prowadzący" posiada styki z którymi nie wiadomo co
    się dzieje przy braku plastikowego wspornika i użytkowaniu.

    --
    WiesłaW
    Opera Mail