  • 1. Data: 2012-02-06 09:20:50
    Temat: GTX 460 v2
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Witam,
    przymierzam się do kupna karty graficznej
    i wypatrzyłem jakieś nowe wcielenie GTX 460,
    właśnie v2, tylko strasznie cicho o tym w sieci.
    Gdyby to była prawda to wygląda ciekawie:
    http://www.top8000.com.pl/news-reader/items/nowy-pal
    it-gtx460-v2-bezkonkurencyjny.html

    a najbardziej podoba mi się ten:
    http://www.gigabyte.pl/products/page/vga/gv-n460oc-1
    girev_30/
    bo nie ukrywam, że ciche chłodzenie jest dla mnie ważne.

    Może ktoś coś więcej wie na temat tego GTX 460 v2?
    Warto kupić tego Gigabyta za 580 zł?

    --
    pozdrawiam
    Tadeusz

  • 2. Data: 2012-02-06 10:07:22
    Temat: Re: GTX 460 v2
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

> [...]
    http://www.top8000.com.pl/news-reader/items/nowy-pal
    it-gtx460-v2-bezkonkurencyjny.html
    > Może ktoś coś więcej wie na temat tego GTX 460 v2?

    Jesli w tabeli nie ma bledu, to cala "tajemnica" w tym,
    ze do karty z "460" w nazwie wpakowano chip z "560"

    Hint: GF114

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 3. Data: 2012-02-06 13:26:40
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "Vituniu" <> napisał w wiadomości ...

    > Jesli w tabeli nie ma bledu, to cala "tajemnica" w tym,
    > ze do karty z "460" w nazwie wpakowano chip z "560"
    >
    > Hint: GF114

    Grzebię w sieci i coś mi się wydaje, że to jednak inaczej
    poskalowany i trochę podkręcony GF104 :(
    a reszta to kreatywny marketing...
    Mimo wszystko parametry wyglądają dość ciekawie
    więc chyba się zdecyduję na tego Gigabyta

    --
    pozdrawiam
    Tadeusz

  • 4. Data: 2012-02-06 13:36:16
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Grzebię w sieci i coś mi się wydaje, że to jednak inaczej
    > poskalowany i trochę podkręcony GF104 :(

    Ale ZTCW GF114 to wlasnie JEST "poskalowany
    i trochę podkręcony GF104" ;)

    Generalnie seria 500 powinna sie nazywac 400' (prim) :P

    > a reszta to kreatywny marketing...

    Amen :)

    > Mimo wszystko parametry wyglądają dość ciekawie
    > więc chyba się zdecyduję na tego Gigabyta

    Wszystko jest kwestia ceny... IMVHO porownaj
    cene/wydajnosc do GTX560 i bedziesz wiedzial wszystko.

    pozdrawiam,
    Vituniu.