  • 1. Data: 2012-02-05 16:36:59
    Temat: sprawdzenie nagranej płytki DVD
    Od: "Tomek" <m...@o...pl>

    Witam,
    Jeśli po nagraniu płytki DVD (dane) pojawia się komunikat o błędzie sektorów
    (z podaniem numerów) to czy jest sposób (program pod Windows) który by to
    zeryfikował?
    Czy to błąd nagrywarki czy czegoś innego??
    Wyrywkowo próba otwarcia dokumentow daje wynik pomyślny- dane się
    "otwierają".
    Tomek

  • 2. Data: 2012-02-05 16:42:26
    Temat: Re: sprawdzenie nagranej płytki DVD
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Tomek" napisał w wiadomości grup
    > Jeśli po nagraniu płytki DVD (dane) pojawia się komunikat o błędzie sektorów
    > (z podaniem numerów) to czy jest sposób (program pod Windows) który by to
    > zeryfikował?

    Zeryfikował? Wymień zasilacz

    > Czy to błąd nagrywarki czy czegoś innego??

    Winny może być zasilacz, napęd, taśma, nośnik, sąsiad...

  • 3. Data: 2012-02-05 20:39:02
    Od: Tom <l...@U...onet.pl>

    W dniu 5-02-2012 17:36, Tomek pisze:
    > Witam,
    > Jeśli po nagraniu płytki DVD (dane) pojawia się komunikat o błędzie
    > sektorów (z podaniem numerów) to czy jest sposób (program pod Windows)
    > który by to zeryfikował?

    Co chcesz konkretnie weryfikować? Przyczyny błędu mogą być dwie,
    nagrywarka spowodowała błąd w nagraniu lub płyta została uszkodzona.

    > Czy to błąd nagrywarki czy czegoś innego??
    > Wyrywkowo próba otwarcia dokumentow daje wynik pomyślny- dane się
    > "otwierają".

    Nie otworzą się dane, które znajdują się w uszkodzonych sektorach.

    T.

  • 4. Data: 2012-02-05 21:02:39
    Od: Piotrek <l...@g...pl>

    Dnia Sun, 5 Feb 2012 17:36:59 +0100, Tomek napisał(a):

> [...]
    > zeryfikował?
    > Czy to błąd nagrywarki czy czegoś innego??
    > Wyrywkowo próba otwarcia dokumentow daje wynik pomyślny- dane się

    Jeżeli dobrze zrozumiałem o co chodzi - to chociażby Total commander może
    porównywac pliki wg zawartości (menu Plik>Porównaj wg zawartości) i od razu
    wyjdą różnice między oryginałem a kopią na płycie. A próba otwarcia
    dokumentów może i da wynik pomyślny, ale gdzieś wewnątrz prawdopodobnie
    będa uszkodzone np będzie brakowało tekstu, albo wyświetlą się krzaczki.

  • 5. Data: 2012-02-05 22:29:23
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    W dniu 2012-02-05 17:36, Tomek pisze:
> [...]
    > Czy to błąd nagrywarki czy czegoś innego??
    > Wyrywkowo próba otwarcia dokumentow daje wynik pomyślny- dane się "otwierają".

    Przed nagraniem plików wygeneruj sumy kontrolne np. MD5 i nagraj pliki
    zobacz czy po nagraniu sumy kontrolne się zgadzają.

  • 6. Data: 2012-02-06 07:37:47
    Temat: Drukarka do biura
    Od: energo <a...@w...pl>

    Witam,
    Potrzebuję sprawdzonego modelu, najlepiej z portem sieciowym (będą z
    niej korzystały cztery osoby ),wydajna,monochromatyczna

  • 7. Data: 2012-02-06 08:56:48
    Temat: Re: Drukarka do biura
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-02-06 08:37, energo wrote:
    > Witam,
    > Potrzebuję sprawdzonego modelu, najlepiej z portem sieciowym (będą z
    > niej korzystały cztery osoby ),wydajna,monochromatyczna

    ile stron na miesiac?

  • 8. Data: 2012-02-06 09:42:57
    Od: energo <a...@w...pl>

    W dniu 2012-02-06 09:56, Rafal Lukawski pisze:

    > ile stron na miesiac?
    liczmy że ponad 4000