  • 1. Data: 2012-02-06 10:29:37
    Temat: jaki operator na łączu cyfrowym TP?
    Od: Einstein <e...@g...pl>

    Witam
    Chciałbym podłączyć internet w dwóch lokalizacjach (Puławy ul. Dęblińska
    oraz Annopol ul. P. Skały), ale mam problem. W tych dwóch lokalizacjach
    postawione są NT i uruchomione są łącza cyfrowe. Na łączach cyfrowych TP
    S.A. nie oferuje usług (mimo iż jest to ich łącze), netia ma taka opcję,
    ale w tym rejonie nie jest dostępna, dzwoniłem do orange ale uzyskałem
    odpowiedź, że nie. Pytanie zatem kto może mi zaoferować taką usługę. W
    okolicy nie ma możliwości podpięcia się pod sieć radiową. A nie
    chciałbym robić to na kartach sim, bo wiadomo jak jest z zasięgiem.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-02-07 09:08:10
    Temat: Re: jaki operator na łączu cyfrowym TP?
    Od: DooMiniK <bachusmalpapostpl>

    On 06/02/2012 10:29, Einstein wrote:
> [...]
    > okolicy nie ma możliwości podpięcia się pod sieć radiową. A nie
    > chciałbym robić to na kartach sim, bo wiadomo jak jest z zasięgiem.

    acha.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel