    From: "psuja-winxp" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Problem z Laptopem Lenovo G560
    Date: Mon, 6 Feb 2012 13:57:38 +0100

    Witam,

    Chciałbym prosić o pomoc, ponieważ od ok. połowy poprzedniego tygodnia
    laptop tenże zachowuje się dziwnie.
    Przechodząc do sedna: działa on bardzo wolno. Nie chodzi tu o działanie
    samej Wingrozy (Win 7, oryginalny), lecz o to że komputer jest bardzo wolny
    od chwili startu.
    Logo producenta podczas POST BIOSu "rysuje się" powoli, następnie czeka się
    ok. półtorej minuty na ekran ładowania systemu, który wyświetla się też ok.
    2 minut. Po wpisaniu hasła następuje powolne przejście do Pulpitu, a nawet
    potem, np. podczas przerzucania okien klawiszami Win+Tab widać niepłynność
    działania systemu.

    Wobec tej sytuacji mam kilka pytań:
    1. Czy przywrócenie partycji systemowej do stanu fabrycznego systemu
    może pomóc?
    2. Czy może mieć z tym związek wejście do BIOSu, w którym to
    przełączyłem opcję "Intel VT" (czy jakoś tak) na "Enable", a potem cofnąłem
    ją na "Disable"?
    3. Czy są jakieś inne sposoby naprawienia tego problemu?

    Proszę o pomoc i pozdrawiam.
    --
    psuja-winxp