    From: Jan <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Problem motocyklistów względem samochodów
    Date: Sun, 08 Aug 2010 22:24:10 +0200

    Na koniec mam obserwację dzisiejszą. Po lekturze
    tej dyskusji zacząłem bardziej nerwowo patrzeć
    we wsteczne lusterko, żeby nie przegapić żadnego
    motocykla. Jechałem też bliżej krawężnika niż zwykle.
    I, jak to czasem bywa, moja uprzejmość na drodze
    została ukarana. Wpadłem ja albowiem prawym kołem
    w wybój (jakich wzdłuż krawężników jest więcej niż
    wzdłuż środka jezdni), że aż towarzyszka mojej
    podróży podskoczyła. Co mi nie wyszło na zdrowie,
    choć akurat samochód zniósł to dzielnie.

    Postanowiłem, że jednak nie będę jeździł przy
    krawężniku. Niech już los decyduje, czy znajdę
    się na trasie jakiegoś motocykla...

    Jan