  • Data: 2012-06-27 15:12:48
    Temat: Re: Próba ciśnieniowa zbiornika: bezpieczeństwo
    Od: GIRAFFA <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-24 21:19, Padre pisze:

    > Jakoś w zeszłym tygodniu pękło mi w rekach złącze wody pod ciśnieniem
    > 10MPa i żyję, nawet się nie przebierałem bo był upał i prysznic dobrze
    > mi zrobił...
    TAAA
    10 MPA w rękach
    akurat kolego pracuję w firmie gdzie próby ciśnieniowe i ciśnienia
    rzędu 10 MPa są na porządku dziennym
    gdybyś to złącze trzymał w ręce pod pełnym ciśnieniem ono pękło to
    raczej nie gadał byś takich głupot teraz tyko klikał lewą ręką
    chyba że była to znikoma pojemność i 0 wydatek wody ale i tak
    bez obrażeń nie wierzę nie uwzględniam tu rozszczelnienia -
    napisałeś PĘKŁO