eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipProFuturo sprzedaneRe: ProFuturo sprzedane
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!not-for-mail
    From: "Jacek M." <n...@u...net>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: ProFuturo sprzedane
    Date: Sun, 18 Dec 2005 15:10:44 +0100
    Organization: Pro Futuro
    Lines: 34
    Message-ID: <do3qkp$dpi$1@opal.futuro.pl>
    References: <dmhg75$1m5g$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@p...art.pl> <dnvgrl$su2$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@p...art.pl> <do2adl$fuo$1@opal.futuro.pl>
    <s...@p...art.pl>
    NNTP-Posting-Host: ntwklan-62-233-195-158.devs.futuro.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: opal.futuro.pl 1134915033 14130 62.233.195.158 (18 Dec 2005 14:10:33 GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 18 Dec 2005 14:10:33 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1506
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1506
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:75340
    [ ukryj nagłówki ]

    W odpowiedzi na <news:slrndqapr8.kfg.pawel@podspodem.art.pl> popełnione
    przez Pawel Szymanski:
    > On 2005-12-18, Jacek M. <n...@u...net> wrote:
    > > W odpowiedzi na <news:slrndq95mh.kfg.pawel@podspodem.art.pl> popełnione
    > > przez Pawel Szymanski:
    > > [...]
    > >>
    > >> poza tym chodzi mi bardziej o kwestie helpdesku.
    > >> podczas poprzednich awarii mialem szanse sie dodzwonic na helpdesk, w
    > >> piatek po 3 godzinach mi sie to nie udalo.
    > >
    > > Te zastrzeżenia są zrozumiałe i przyjmując punkt widzenia klienta,
    > > ciężko z nimi dyskutować. Z ciekawości zapytam - zakładając, że
    > > przyczyną problemów były _trwające_ opady śniegu, czego oczekiwałbyś
    > > od helpdesku?
    >
    > informacji o tym. zamiast muzyczki (ktora sluchalem przez 3h)
    > mozna bylo nagrac komunikat o awarii - nie powinno byc to bardzo
    > skomplikowane technicznie, a prosze mi uwierzyc, bardzo by np. mnie
    > uspokoilo.

    Popieram.
    Przy okazji, poza całą dyskusją - jaka jest wg Ciebie definicja 'awarii'?
    Słownikowa czy też może jest to określone w Twojej umowie?

    > rozumiem, ze infolinia mogla byc przeciazona ale nagranie takiej
    > wiadomosci w moim przypadku by pomoglo (przez 3h nie mialem bladego
    > pojecia czy awaria jest u mnie czy u Panstwa, czy ktos sie tym
    > zajmuje

    Czy możliwość nagrania się nie zadziałała?

    --
    Pozdrawiam, J. Maślanka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: