  • 11. Data: 2011-11-02 22:12:23
    Temat: Re: Prius kontra M3
    Od: Witoldo <w...@p...onet.pl>

    na możliwości ciągnięcia przyczep wpływ ma moment obrotowy a nie moc -
    taki drobny szczegół.
    Witoldo

  • 12. Data: 2011-11-02 22:16:52
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > ATSD to jest fenomen który mnie zawsze zastanawiał. Typ dostaje srogie
    > baty 3-4x z rzędu i za każdym razem podejmuje rękawice - na co liczy? ;)

    Jest to szczególnie zabawne, jeśli tylko on się ściga. ;)

  • 13. Data: 2011-11-02 22:25:01
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Mumin"

    > Tylko trochę zapominasz, że te samochody zostały stworzone do różnych
    > celów. Ciekawe czy w jeździe miejskiej, zgodnej z przepisami, M3 też
    > by wypadło tak dobrze...

    Tego właśnie jestem ciekaw, podobnie jak Waszych opinii.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2011-11-02 22:29:55
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 02-11-2011 22:16, to pisze:

    > Jest to szczególnie zabawne, jeśli tylko on się ściga. ;)

    Ale za potem może powiedzieć że przyśpiesza podobnie ;))))

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 15. Data: 2011-11-02 22:30:08
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 02 Nov 2011 22:12:23 +0100, Witoldo napisał(a):

    > na możliwości ciągnięcia przyczep wpływ ma moment obrotowy a nie moc -
    > taki drobny szczegół.

    A ja gupia cipa myślałem, że hak i hamulce...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Najlepszy samochód na zimę? Golf TDI

  • 16. Data: 2011-11-02 22:41:23
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > Ale za potem może powiedzieć że przyśpiesza podobnie ;))))

    Mamy dużo przykładów na PMS-ie, np. Waldek. ;>

  • 17. Data: 2011-11-02 22:43:55
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 02-11-2011 22:41, to pisze:
    > Mamy dużo przykładów na PMS-ie, np. Waldek. ;>

    No tu ma rację. Prawdziwy menszczyzna ujeżdża Tico na łysych laczkach,
    łyse koniecznie zimą bo na zimówkach jeżdżą cioty :)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 18. Data: 2011-11-02 22:49:56
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    > ot i kur.a ekologia :)

    Raczej test taki mądry...

    Bo jak testujący bardzo chce, to jest w stanie pokazać cokolwiek.

  • 19. Data: 2011-11-02 22:53:36
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > No tu ma rację. Prawdziwy menszczyzna ujeżdża Tico na łysych laczkach,
    > łyse koniecznie zimą bo na zimówkach jeżdżą cioty :)

    Bo liczy się wkładka pomiędzy kierownicą a pedałami, a nie jakieś tam
    opony. Zimą najważniejszy jest brak ABS-u, bez niego można zahamować na
    śniegu na dystansie 4 metrów!!!

  • 20. Data: 2011-11-02 22:54:03
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Tomasz Pyra

    > Bo jak testujący bardzo chce, to jest w stanie pokazać cokolwiek.

    Np. siusiaka.