  • 51. Data: 2010-11-04 17:24:10
    Temat: Re: Prima Aprilis - to juz?
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "moskal" Ależ czy to nie rozchodzi się o spełnianie norm Euroileśtam?
    Bo wiesz, sam gaźnik jako taki nie jest zabroniony.

    Oczywista (choc te normy dotycza glownie duzych diesli) - a dokladnie o
    wspolprace gaznika z nieregulowanym katalizatorem, jego trwalosc i brak
    mozliwosci pogrzebania w tym ukladzie przez sprytnego pana Hienia ze
    sruborkiem :).
    Sam mam skuta z poczatku 08 na gazniku z kat i w homo mam jakies tam normy z
    2004 ale juz od czerwca czy wrzesnia 08 ten sam model wychodzil juz na
    wtrysku.
    Jak na razie UE kladzie laske na jednoslady uwazajac ze szkody wyrzadzane
    przez te sprzety za niegodne zainteresowania bo jest ich malo i malo jezdza.
    Ale to sie niestety zmieni i to radykalanie - o czym wlasnie traktuje ten
    topic...

    Tytus z fabryki

  • 52. Data: 2010-11-04 17:26:11
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-11-04 10:59, Glub pisze:

    > Pamietam. Było totalnie do dupy lecz wszyscy o tym wiedzieli.
    > A Ue co? Pod plaszczylkiem ekologii/bedzie lepiej/zrobimy wam dobrze,
    > wcale nie robi tylko omamia.

    Napisz pismo do Parlamentu Europejskiego ze rezygnujesz z czlonkostwa w
    Unii, jednoosobowo. Potem wsiadz na motur i lec pomieszkac w Mongolii.
    Bez Unii, bez przepisow, bez ograniczen itp.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 53. Data: 2010-11-04 18:06:41
    Od: "de Fresz" <d...@g...pl>

    Tytus z fabryki <t...@g...pl> napisał(a):

    > Siemka
    > "de Fresz"
    > Za Odrą można kupić zarejestrowaną, ściągnąć do nas i przerejstrować, ale
    > pewnie Niemce od TUVa też się howno znają.
    >
    > A co ma wspolnego TUV z rejestracja pojazdu???

    A pojazd może być w Niemcowni zarejestrowany bez niego?

    > Import jednostkowy nie podlega homologacji

    Ależ wiem. Rzecz w tym, że tam motór spełniał normy rejestracyjne, a u nas
    nie. A to niby ta sama Unia.

    > - ale sprobuj zrobic BT w takim pojezdzie.

    A na co mi bluetooth w enduraku?

    > ***Wszystkie EXC (wliczając 2t) czy WR-ki z gaźnikami można kupić z kitem
    > homo i normalnie zarejstrować. No ale przecież to nieeeeemożliiiiweeeeee.

    > Na preclu wiele rzeczy jest mozliwych - ale te mozliwosci najczesciej
    > pozostaja li tylko w formie klikania w klawiature.

    http://www.yamaha-motor.pl/products/motorcycles/comp
    etition/wr450f.jsp?view=explorer

    Co jest napisane pod ceną?

    > Osobiscie nie widzialem motocykla po 2009 r (po zmiana przepisow UE) z
    > gaznikiem przeznaczonego do ruchu drogowego.

    Ale który to przepis zabrania gaźników w nowych pojazdach? Nie wiem czy
    zdajesz sobie sprawę, ale np. EXC450 z homo ma oficjalnie ze ~25 KM, aby
    spełniać te wszystkie śmieszne normy jełro-ileś. I oczywiście pierwszą rzeczą
    którą robi właściciel (lub nawet salon za niego), jest wyciepanie tych
    wszystkich kagańców w diabły (dość bezproblemowe zresztą). Ino gwarancja wtedy
    skraca się z roku do 3 miesięcy, bo wedle producenta to już jest "competition
    use".

    Pozdro
    deF

  • 54. Data: 2010-11-04 18:14:42
    Od: "de Fresz" <d...@g...pl>

    Tytus z fabryki <t...@g...pl> napisał(a):

    > Przypomina mi sie jak koles importowal z chin akcesoria do tatuazy...W
    > ktorejs partii chinole zapomnieli nakleic tych europejskich "homologacji CE"
    > i cala partia utknela na cle...Ale polak da rade - zadzwonil chinole doslali
    > a celnik za niewielka oplata zgodzil sie przymknac oko na naklejanie tego w
    > skladzie celnym...

    Jakaś legenda z tą łapówką. Znaczy OK, może i celnik wyciągnął łapę, ale było
    to czyste rżnięcie naiwniaka. Jeśli towar ma certyfikat CE (papierek taki),
    ale nie jest oznaczony na pudełkach i/lub sam, to trafia na skład celny (a nie
    do agencji, co kosztuje dodatkowo) i bez żadnych większych problemów importer
    se przyjeżdża i nakleja. Info od mojego domowego spedytora międzynarodowego,
    który sam już to przerabiał.

    Pozdro
    deF

  • 55. Data: 2010-11-04 18:44:57
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl>

    Kuczu napisał(a):

    > Napisz pismo do Parlamentu Europejskiego ze rezygnujesz z czlonkostwa w
    > Unii, jednoosobowo. Potem wsiadz na motur i lec pomieszkac w Mongolii.
    > Bez Unii, bez przepisow, bez ograniczen itp.

    Rzecz w tym, że nie chodzi tu o uciekanie.
    Nikt nie powiedział, że w Mongolii jest lepiej a tylko to, że dążymy do
    ubezwłasnowolnienia ludzi pod pretekstem dobra innych (chyba wiadomo
    których).
    Na tą chwilę UE jest złem koniecznym, które odwleka tylko w czasie
    upadek demokracji i wolności.
    Chociaż wolność i tak już praktycznie nie istnieje bo jej miernikiem
    jest ilość posiadanych pieniędzy. Zrywy o których piszesz (weź motur i
    jedź) byłyby tylko chwilową manifestacją desperacji - nic więcej.

    --
    M.

  • 56. Data: 2010-11-04 19:53:10
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"de Fresz"
    A pojazd może być w Niemcowni zarejestrowany bez niego?

    Widuje na tygodniowo 5-10 sam zarejestrowanych w BDR - na zadnym z
    dokumentow nie ma napisane TUV ani n.p. Dekra

    ***Ależ wiem. Rzecz w tym, że tam motór spełniał normy rejestracyjne, a u
    nas nie. A to niby ta sama Unia.

    Ja nie odpowiadam za spojnosc przepisow - w niemcach mozna rejestrowac
    angliki a u nas nie. No i oni maja znacznie lagodniejsze przepisy

    *** A na co mi bluetooth w enduraku?

    Niedlugo mozesz zaczac sie dowiadywac - CEP juz dziala co po pewnym czasie
    znacznie ograniczy mozliwosci nawet zaprzyjaznionych diagnostow...

    ***Co jest napisane pod ceną?

    No ze czesc leszczy zostanie dodatkowo wydojona...

    ***Ale który to przepis zabrania gaźników w nowych pojazdach?

    Zaden...

    ***Ino gwarancja wtedy skraca się z roku do 3 miesięcy, bo wedle producenta
    to już jest "competition
    use".

    I tu wracamy do poczatku - moto nie podlega rejestracji bo jest tylko do
    zawodow...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 57. Data: 2010-11-04 21:10:43
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Tytus z fabryki" <t...@g...pl> wrote:

    >Kit homo - ladna nazwa dla tych ktorym go wcisnieto i slono za niego
    >zaplacili :):):)

    Drogi Tytusie, czy to juz czasem nie podpada pod homofobie?;)
    Strzez sie;)
    Sam zem przeplacil swiadomie za dzienne swiatelka do auta z literkami
    bo te bez literek kupilbym taniej ale za roznice 60 zet nie chcialo mi
    sie grawerowac wlasnorecznie i tak ladnie by mi nie wyszlo jak
    Chinczykom. Icomipanzrobi? Na codzien widze jakies 75% pojazdow z
    niezgodnymi z przepisami swiatlami i to na juz pierwszy rzut oka i
    jakos nikogo to nie rusza. Moje prawdopodobnie sa zgodne albo niewiele
    odbiegaja;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 58. Data: 2010-11-04 21:26:48
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Shreek" <p...@M...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    (...)
    > Przykłady:
    >
    > Więcej?

    Niedawno urzędnicy UE usiedli i wymyślili dyrektywę, że z drabiny należy
    schodzić tyłem!

    No!

  • 59. Data: 2010-11-04 21:36:06
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-11-04 22:26, Marcin N pisze:

> [...]
    > (...)

    > Niedawno urzędnicy UE usiedli i wymyślili dyrektywę, że z drabiny należy

    To akurat bardzo zdrowa dyrektywa. Wielu schodzacych przodem bardzo zle
    skonczylo.

  • 60. Data: 2010-11-05 09:51:09
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka
    "Jacot" Drogi Tytusie, czy to juz czasem nie podpada pod homofobie?;)
    Strzez sie;)

    Nie wiem - ale zawsze mozesz pojechac na inna SKP.

    Tytus z fabryki