  • 41. Data: 2010-11-04 10:36:42
    Temat: Re: Prima Aprilis - to juz?
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Roman Niewiarowski"
    http://www.yamaha-motor.pl/products/motorcycles/comp
    etition/wr250f.jsp?view=techspecs
    http://honda.pl/pl/motocykle/modele/off-road/crf250x
    /specyfikacja.html

    Czytam czytam i jakos nie widze informacji o homologacjitych pojadow. A nie
    sa to pojazdy podlegajace rejestracji z mocy ustawy podobnie jak samobiezne
    traktorki ogrodnicze.

    Tytus z fabryki

    P.S. Nie mylic homologacji pojazdu z tzw kitem homologacyjnym.

  • 42. Data: 2010-11-04 11:47:33
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-11-04 11:36:42 +0100, "Tytus z fabryki" <t...@g...pl> said:

> [...]

    > sa to pojazdy podlegajace rejestracji z mocy ustawy podobnie jak samobiezne

    Znaczy że co, rejestrują je na słowo honoru dilera?

    de Fresz

  • 43. Data: 2010-11-04 11:48:45
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-11-04, de Fresz <d...@N...pl> wrote:

    > Znaczy że co, rejestrują je na słowo honoru dilera?

    Nie przejmuj sie, kolega Tytus ma zboczenie zawodowe.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 44. Data: 2010-11-04 11:59:35
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-11-04 11:36, Tytus z fabryki pisze:

    > Czytam czytam i jakos nie widze informacji o homologacjitych pojadow. A nie
    > sa to pojazdy podlegajace rejestracji z mocy ustawy podobnie jak samobiezne
    > traktorki ogrodnicze.

    Czyli wg Ciebie moge sie poruszac w/w modelami po drogach publicznych
    bez zarejestrowania ich (czyli 'bez blach') ?
    Zreszta, romet z125. Tez nie ma homologacji ?
    Strasnie to zakrecone.

    pozdr
    newrom
    --
    Estrella - Dominiki http://otomoto.pl/kawasaki-estrella-bj250a-M2281543.
    html

  • 45. Data: 2010-11-04 12:30:55
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Roman Niewiarowski"
[...]

    Czytaj mnie z ruchu ust - nie mozesz sie poruszac.
    Podobnie jak samojezdna kosiarka z Tesco - choc w przypadku kosiarki zawsze
    mozna sie zaslonic iz jest to maszyna budowlana - a takie rowniez nie
    podlegaja rejestracji a dopuszczone jest jej lokalne poruszanie sie po
    drodze publicznej

    A do pierwszej rejestracji pojazdu to niezbadane sa wyroki naszych
    urzednikow czesc ich bledow wynika zapewne iz nie widza co rejestruja. Co
    nie zmienia faktu iz nie jest to zgodne ze stosowna ustawa - dokladnie z
    warunkami technicznymi. Potem to juz tylko loteria z policja...
    Wracajac do tematu - jak z ta homologacja???

    Tytus z fabryki

    P.S. Zgodnie z rozporzadzeniem MSWiA z 22.06.2010 zmieniajacym wczesniejsze
    rozporzadzenie (Dz.U. Nr118 poz .802) rozpoczal dzialanie tzw. CEP.

  • 46. Data: 2010-11-04 14:52:06
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-11-04 13:30:55 +0100, "Tytus z fabryki" <t...@g...pl> said:

    > Wracajac do tematu - jak z ta homologacja???

    CRF zdaje się wziąż nie ma, bo Honda Polska się dała dupy. Za Odrą
    można kupić zarejestrowaną, ściągnąć do nas i przerejstrować, ale
    pewnie Niemce od TUVa też się howno znają. Wszystkie EXC (wliczając 2t)
    czy WR-ki z gaźnikami można kupić z kitem homo i normalnie
    zarejstrować. No ale przecież to nieeeeemożliiiiweeeeee.

    de Fresz

  • 47. Data: 2010-11-04 15:47:16
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka
    "de Fresz"
    Za Odrą można kupić zarejestrowaną, ściągnąć do nas i przerejstrować, ale
    pewnie Niemce od TUVa też się howno znają.

    A co ma wspolnego TUV z rejestracja pojazdu???
    Widze ze kolega ulegl magii U umlal i uznaje ja za wyznacznik najwyzszej
    prawdy. Prawdy podobnej jak to, ze niemieckie to najlepsze
    Podobnie jak E4 w koleczku na chinskich xenonach. Homologowanych oczywiscie
    :)
    Import jednostkowy nie podlega homologacji - ale sprobuj zrobic BT w takim
    pojezdzie.

    ***Wszystkie EXC (wliczając 2t) czy WR-ki z gaźnikami można kupić z kitem
    homo i normalnie zarejstrować. No ale przecież to nieeeeemożliiiiweeeeee.

    Na preclu wiele rzeczy jest mozliwych - ale te mozliwosci najczesciej
    pozostaja li tylko w formie klikania w klawiature.
    Osobiscie nie widzialem motocykla po 2009 r (po zmiana przepisow UE) z
    gaznikiem przeznaczonego do ruchu drogowego.
    Kit homo - ladna nazwa dla tych ktorym go wcisnieto i slono za niego
    zaplacili :):):)

    Tytus z fabryki

  • 48. Data: 2010-11-04 15:50:55
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-11-04, Tytus z fabryki <t...@g...pl> wrote:
> [...]
    >:)
    > Import jednostkowy nie podlega homologacji - ale sprobuj zrobic BT w takim

    Ja mam E4 i TUV na pudelku wiec nie wiem o co Ci chodzi.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 49. Data: 2010-11-04 16:03:06
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka
    *** "AZ"
    Ja mam E4 i TUV na pudelku wiec nie wiem o co Ci chodzi.

    Dokladnie...i na dodatek strzałeczki w lewo na reflektorach.
    Przypomina mi sie jak koles importowal z chin akcesoria do tatuazy...W
    ktorejs partii chinole zapomnieli nakleic tych europejskich "homologacji CE"
    i cala partia utknela na cle...Ale polak da rade - zadzwonil chinole doslali
    a celnik za niewielka oplata zgodzil sie przymknac oko na naklejanie tego w
    skladzie celnym...
    I juz na rynku znalazly sie homologowanie artykuly dla lubiacych cierpiec
    przy brzeczeniu maszynki :)
    BTW przyslali mu tego towaru tyle ze potem naklejal to CE nawet na maszynki
    ktore sam produkowal w piwnicy i sprzedawal w internecie

    Tytus z fabryki

  • 50. Data: 2010-11-04 16:27:37
    Od: "moskal" <p...@p...onet.pl>

    Tytus z fabryki wrote:
> [...]
    > z gaznikiem przeznaczonego do ruchu drogowego.
    > Kit homo - ladna nazwa dla tych ktorym go wcisnieto i slono za niego

    Ależ czy to nie rozchodzi się o spełnianie norm Euro ileśtam? Bo wiesz, sam
    gaźnik jako taki nie jest zabroniony. A jak to zrobić żeby pojazd z
    gaźnikiem spełniał, to chyba możesz się domyślić ?

    pozdrrr...
    moskal