    From: "de Fresz" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Prima Aprilis - to juz?
    Date: Thu, 4 Nov 2010 18:06:41 +0000 (UTC)

    Tytus z fabryki <t...@g...pl> napisał(a):

    > Siemka
    > "de Fresz"
    > Za Odrą można kupić zarejestrowaną, ściągnąć do nas i przerejstrować, ale
    > pewnie Niemce od TUVa też się howno znają.
    >
    > A co ma wspolnego TUV z rejestracja pojazdu???

    A pojazd może być w Niemcowni zarejestrowany bez niego?

    > Import jednostkowy nie podlega homologacji

    Ależ wiem. Rzecz w tym, że tam motór spełniał normy rejestracyjne, a u nas
    nie. A to niby ta sama Unia.

    > - ale sprobuj zrobic BT w takim pojezdzie.

    A na co mi bluetooth w enduraku?

    > ***Wszystkie EXC (wliczając 2t) czy WR-ki z gaźnikami można kupić z kitem
    > homo i normalnie zarejstrować. No ale przecież to nieeeeemożliiiiweeeeee.

    > Na preclu wiele rzeczy jest mozliwych - ale te mozliwosci najczesciej
    > pozostaja li tylko w formie klikania w klawiature.

    http://www.yamaha-motor.pl/products/motorcycles/comp
    etition/wr450f.jsp?view=explorer

    Co jest napisane pod ceną?

    > Osobiscie nie widzialem motocykla po 2009 r (po zmiana przepisow UE) z
    > gaznikiem przeznaczonego do ruchu drogowego.

    Ale który to przepis zabrania gaźników w nowych pojazdach? Nie wiem czy
    zdajesz sobie sprawę, ale np. EXC450 z homo ma oficjalnie ze ~25 KM, aby
    spełniać te wszystkie śmieszne normy jełro-ileś. I oczywiście pierwszą rzeczą
    którą robi właściciel (lub nawet salon za niego), jest wyciepanie tych
    wszystkich kagańców w diabły (dość bezproblemowe zresztą). Ino gwarancja wtedy
    skraca się z roku do 3 miesięcy, bo wedle producenta to już jest "competition
    use".

    Pozdro
    deF