  • 1. Data: 2010-10-28 07:06:01
    Temat: Re: [PRESS] 368 Hond dla policji
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    ?Użytkownik "J_K_K" napisał w wiadomości grup

    http://motoryzacja.interia.pl/hity_dnia/news/drogowc
    e-juz-nie-podskoczysz,1549941,415
    ----------------

    Nie mogli fabrycznie zrobić owiewki z wbudowanymi światłami, dla takiej
    ilości pewnie by się już dało, bo wygląda to wieśniacko.

    pozdro
    blur

  • 2. Data: 2010-10-28 11:56:20
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 301 roku bieżącego, blur zeznał(a) jak następuje:

    > Nie mogli fabrycznie zrobić owiewki z wbudowanymi światłami, dla
    > takiej ilości pewnie by się już dało, bo wygląda to wieśniacko.

    Racja.

    ale zobacz:
    "Maszyna [...] nie odstająca od motocykli typowo sportowych"
    "Silnik [...] mocy 98 koni"
    "Do "setki" [...] 3,7 sekundy"

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 3. Data: 2010-10-28 14:49:02
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "PawelK vel Pablo" <e...@...stopce> napisał w wiadomości grup
    net...
> [...]
    >
    > Racja.
    >
    > ale zobacz:
    > "Maszyna [...] nie odstająca od motocykli typowo sportowych"

    A czy gliniarskie motóry nie są tuningowane, tak jak gliniarskie bryki?

  • 4. Data: 2010-10-28 15:14:18
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 301 roku bieżącego, Marcin N zeznał(a) jak następuje:

> [...]
    > grup dyskusyjnych:2...@X...homelinux.
    net...

    > A czy gliniarskie motóry nie są tuningowane, tak jak gliniarskie

    Z tego co czytałem to oni mają odwrotny problem, muszą tam załadować
    tyle żelastwa, że są wolniejsze od swoich cywilnych odpowiedników.

  • 5. Data: 2010-10-28 16:46:26
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    PawelK vel Pablo wrote:
> [...]
    >>

    > Z tego co czytałem to oni mają odwrotny problem, muszą tam załadować
    > tyle żelastwa, że są wolniejsze od swoich cywilnych odpowiedników.

    A do tego maja gpsy, i bez sygnalu musza jezdzic 50/90. Czyli motocylki
    gonic nie beda, bo nie nadaza w normalnym ruchu sie utrzymac, zeby
    zobaczyc, czy przeginaja.
    K.

  • 6. Data: 2010-10-28 18:38:06
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    W dniu 2010-10-28 18:46, kocyk pisze:
    > A do tego maja gpsy, i bez sygnalu musza jezdzic 50/90. Czyli motocylki
    > gonic nie beda, bo nie nadaza w normalnym ruchu sie utrzymac, zeby
    > zobaczyc, czy przeginaja.

    Gonienie motocyklistów byłoby skrajną głupotą, bo zagrażałoby i
    ściganemu, i ścigającemu, i osobom postronnym.
    W takich sytuacjach, gdy ktoś naprawdę przegiął i ucieka, raczej daje
    się znać przez radio radiowozom, żeby zrobili blokadę gdzieś dalej.

    --
    wo_Ohoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 7. Data: 2010-10-28 20:18:33
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 301 roku bieżącego, woohoo zeznał(a) jak następuje:

> [...]
    > W takich sytuacjach, gdy ktoś naprawdę przegiął i ucieka, raczej daje
    > się znać przez radio radiowozom, żeby zrobili blokadę gdzieś dalej.

    kolega mówił, że jeden ostatnio się zaparł uciec takiemu:
    http://www.scigacz.pl/Motocykle,BMW,na,sluzbe,w,Poli
    cji,8248.html

    Ciagnął nad Zegrze prawie 3 paki, a misiek siedział mu na ogonie (jeden
    bo drugi odpadł po 1/3 drogi)

    Nad Zegrzem ustawili blokadę i się skończyło rumakowanie.

  • 8. Data: 2010-10-28 21:24:42
    Temat: Re: 368 Hond dla policji
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 28 Paź, 22:18, PawelK vel Pablo <e...@...stopce> wrote:

> [...]
    e,w,Policji,8248.html

    > Ciagnął nad Zegrze prawie 3 paki, a misiek siedział mu na ogonie (jeden

    K1200S?! A ten co odpadł to co? Panewki mu wypadły czy może dyfer
    zmieliło?

    ;-)
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2010-10-28 22:27:44
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    W dniu 2010-10-28 22:18, PawelK vel Pablo pisze:
> [...]
    > bo drugi odpadł po 1/3 drogi)
    > Nad Zegrzem ustawili blokadę i się skończyło rumakowanie.

    W sumie nie wiem, jak to wygląda w teorii, ale w praktyce to czysta głupota.
    Zanotować numery tablic, dać znać przez radio reszcie polucjantów i tyle.
    Inna sprawa, że jeżeli dany ścigany jest u siebie i ma trochę sprytu, to
    ucieknie nawet szybszemu.
    Ja bym w swoim mieście bez najmniejszego problemu zwiał nawet
    pięciokrotnie szybszemu, bo znam takie trasy, gdzie moc się zupełnie nie
    liczy.

    --
    wo_Ohoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 10. Data: 2010-10-29 06:08:45
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "woohoo" <2...@D...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...
> [...]
    > Ja bym w swoim mieście bez najmniejszego problemu zwiał nawet
    > pięciokrotnie szybszemu, bo znam takie trasy, gdzie moc się zupełnie nie

    Terefere.
    Po pierwsze: ONI też są u siebie. Po drugie: ich jest więcej i są dobrze
    zorganizowani.
    Abstrahując od tego, że nie ucieka się przed policją, bo może się to
    fatalnie skończyć.