    From: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Prima Aprilis - to juz?
    Date: Thu, 4 Nov 2010 18:24:10 +0100

    Siemka

    *** "moskal" Ależ czy to nie rozchodzi się o spełnianie norm Euroileśtam?
    Bo wiesz, sam gaźnik jako taki nie jest zabroniony.

    Oczywista (choc te normy dotycza glownie duzych diesli) - a dokladnie o
    wspolprace gaznika z nieregulowanym katalizatorem, jego trwalosc i brak
    mozliwosci pogrzebania w tym ukladzie przez sprytnego pana Hienia ze
    sruborkiem :).
    Sam mam skuta z poczatku 08 na gazniku z kat i w homo mam jakies tam normy z
    2004 ale juz od czerwca czy wrzesnia 08 ten sam model wychodzil juz na
    wtrysku.
    Jak na razie UE kladzie laske na jednoslady uwazajac ze szkody wyrzadzane
    przez te sprzety za niegodne zainteresowania bo jest ich malo i malo jezdza.
    Ale to sie niestety zmieni i to radykalanie - o czym wlasnie traktuje ten
    topic...

    Tytus z fabryki