  • 21. Data: 2011-01-26 22:55:03
    Temat: Re: Prewencja czy drogówka ? Jak poznać dziś ?
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Nie tylko jawna złośliwość ale również łamanie przepisów.
    > Art 19.
    > 2. Kierujący pojazdem jest obowiązany:
    > 1. jechać z prędkością nieutrudniającą jazdy innym kierującym;

    Idąc tym tropem ;) , wyprzedzić, i zgłosić via tel, że pijaki
    radiowozem jadą, a ty wyprzedziłeś bo bałeś się co mogą
    nawywijać w tym stanie ;>

    6008

  • 22. Data: 2011-01-26 23:42:43
    Temat: Re: Prewencja czy drogówka ? Jak poznać dzi? ?
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl> wrote in message
    Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości

    > Ale trzeba miec zestaw glosnomowiacy, bo tak sobie dzwonic z komorki z
    > reki nie mozna :-P
    nawet najtańsze komórki mają funkcję głośnomówiącą.
    zawsze tego używam w aucie.
    ====
    I masz zajętą co najmniej jedną rękę.

    Szuwaks

  • 23. Data: 2011-01-26 23:44:47
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    ""Rafał \"SP\" Gil"" <u...@m...pl> wrote in message
    >W dniu 2011-01-26 19:07, Robert_J pisze:

    > Oj pieprzysz farmazony, łamię przepisy nawet jak nie mam motywacji, tym
    > bardziej mogę łamać je mając motywatora.
    > Niezbyt często płacę.

    A szkoda.

    Szuwaks

  • 24. Data: 2011-01-26 23:46:35
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-01-26 23:44, Szuwaks pisze:

    > A szkoda.

    Pies ogrodnika, czy podpaska babci ?

    6008

  • 25. Data: 2011-01-26 23:47:15
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-01-26, Rafał "SP" Gil <u...@m...pl> wrote:

    > Idąc tym tropem ;) , wyprzedzić, i zgłosić via tel, że pijaki
    > radiowozem jadą, a ty wyprzedziłeś bo bałeś się co mogą
    > nawywijać w tym stanie ;>

    Nie ryzykowałbym, zaraz by się okazało, że Dzielni Policjanci czegoś
    wypatrywali na poboczu, a Ciebie oskarżą z art. 234 kk.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 26. Data: 2011-01-26 23:47:34
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    > Pies ogrodnika, czy podpaska babci ?

    Kierowca a nie fajansiarz z przerostem ambicji.

    Szuwaks

  • 27. Data: 2011-01-26 23:54:00
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-01-26 23:47, Szuwaks pisze:

    > Kierowca a nie fajansiarz z przerostem ambicji.

    Przerostem ambicji jest wyprzedzenie radiowozu wlekącego się 40
    km/h tam gdzie można 90.

    Zaś przerostem ambicji jak rozumiem nie jest pierdolenie o dupie
    maryni. Pytanie: Jak rozróżnić 2 radiowozy. Szuwaks, wcale nie
    powiększający se pały odpowiada: To oczywiste ! FAJANSIARZ !

    Liczysz, że teraz padnę na kolana i zrobię ci loda ?

    Rotfl.

    6008

  • 28. Data: 2011-01-26 23:55:23
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Nie ryzykowałbym, zaraz by się okazało, że Dzielni Policjanci czegoś
    > wypatrywali na poboczu, a Ciebie oskarżą z art. 234 kk.

    Hmm ... dopuszczalna 90, radiowóz jedzie 40 ... zygzakiem.
    Takiego wała.

    6008

  • 29. Data: 2011-01-27 00:07:36
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-01-26, Rafał "SP" Gil <u...@m...pl> wrote:

    > Hmm ... dopuszczalna 90, radiowóz jedzie 40 ... zygzakiem.
    > Takiego wała.

    Nie mówię, że zostaniesz skazany, bo raczej się wybronisz. Ale co się po
    sądach i prokuraturach nałazisz to będzie Twoje.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 30. Data: 2011-01-27 00:11:21
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Nie mówię, że zostaniesz skazany, bo raczej się wybronisz. Ale co się po
    > sądach i prokuraturach nałazisz to będzie Twoje.

    Jezusie ... co to za wstręt w narodzie korzystać z demokracji.

    Popatrzeć w szklanym ekranie (SCI-FI) to i można (TVBIgos), ale
    jak przyjdzie samemu, to jakiś problem powstaje natychmiast.

    W czym rzecz ?

    6008