  • 1. Data: 2011-01-25 21:52:35
    Temat: Nie wiem, czy było. Czy to fake?
    Od: megrims <m...@i...pl>

    http://mackuz.bolinko.org/is/img5/1172005533_1669097
    91.jpg

  • 2. Data: 2011-01-25 21:54:54
    Temat: Re: Nie wiem, czy było. Czy to fake?
    Od: "zinek" <u...@o...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:ihnd6j$m3h$1@usenet.news.interia.pl...
    > http://mackuz.bolinko.org/is/img5/1172005533_1669097
    91.jpg

    starsze od wegla. a palenie bmw guma widziales ?:)

  • 3. Data: 2011-01-25 22:02:01
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-01-25 21:54, zinek pisze:
    > palenie bmw guma
    daj linka, bo nie pamiętam :D

  • 4. Data: 2011-01-25 22:30:26
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-01-25 21:52, megrims pisze:
    > http://mackuz.bolinko.org/is/img5/1172005533_1669097
    91.jpg

    A dżipa z nadwagą widziałeś?:)

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 5. Data: 2011-01-25 22:51:29
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-01-25 22:30, DoQ pisze:
    91.jpg

    > A dżipa z nadwagą widziałeś?:)
    >
    > Pozdrawiam
    > Paweł

    No to chyba za stary jestem, bo nie na bieżąco.
    Daj linka

  • 6. Data: 2011-01-26 05:38:50
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-01-25 22:51, megrims pisze:
    > No to chyba za stary jestem, bo nie na bieżąco.
    > Daj linka

    Uoo Paanie... to trzeba by było chyba PMS sprzed 11lat przeszukiwać ;)

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 7. Data: 2011-01-26 07:46:34
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-01-26 05:38, DoQ pisze:

    > Uoo Paanie... to trzeba by było chyba PMS sprzed 11lat przeszukiwać ;)
    >

    > Pozdrawiam
    > Paweł

    z PMS korzystam teraz tak na oko to od 2 lat. Przedtem to właśnie
    z 15 lat temu. Taka przerwa długa. Ale wtedy to były czasy. Taki
    był ruch na PMS, że klient news'ów potrafił się zawiesić. Ilość
    postów dziennie podchodziła przekraczała 500. IMO to jest nie
    do przeszukania :D. I to były czasy. Przede wszystkim byliśmy
    młodsi.

  • 8. Data: 2011-01-26 10:53:56
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

> [...]
    > postów dziennie podchodziła przekraczała 500. IMO to jest nie
    > do przeszukania :D. I to były czasy. Przede wszystkim byliśmy

    no juz nie dramatyzuj ze tacy starzy jestesmy
    a ze topniejemy z roku na rok wynika z samej technologii newsow.
    odchodzi powolutku do lamusa i zaczyna to byc narzedzie coraz bardziej
    elitarne
    nie wroze natomiast bardzo szybkiego wyginiecia newsom:) daje im jeszcze 20
    lat

  • 9. Data: 2011-01-26 11:06:38
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 26/01/2011 09:53, Michał Gut wrote:

    > no juz nie dramatyzuj ze tacy starzy jestesmy
    > a ze topniejemy z roku na rok wynika z samej technologii newsow.
    > odchodzi powolutku do lamusa i zaczyna to byc narzedzie coraz bardziej
    > elitarne

    Ogladanie filmu z blu ray na 11" czarno-bialym radzieckim telewizorze
    trudno nazwac zajeciem elitarnym. ;P

    Kamil

  • 10. Data: 2011-01-26 12:28:48
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-01-26 11:06, kamil pisze:

    > Ogladanie filmu z blu ray na 11" czarno-bialym radzieckim telewizorze trudno nazwac
    zajeciem elitarnym. ;P

    Co za porównanie... przecież nie istnieje żadna wygodniejsza technologia szerokiej
    wymiany opinii niż grupy dyskusyjne - wsparte porządnym czytnikiem, a nie jakąś
    bramką www.
    Wszelkie fora itp. się nie umywają... one są dobre, ale do czego innego.
    Ale dla dzisiejszego usera, który wszystko robi przeglądarką, skonfigurowanie
    czytnika
    i jest chyba barierą nie do przeskoczenia.

    Zresztą to samo dotyczy zwykłej poczty - czy ktoś widział kiedy wygodnego webmaila???