  • 11. Data: 2013-03-06 01:07:52
    Temat: Re: Prehistoria - Alcatel OTV
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 5 Mar 2013 21:59:37 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > Osobnik posiadający mail j...@p...onet.pl
    >
    > ale podejrzewasz, ze moze byc niekompatybilna czy wiesz, ze jest
    > niekompatybilna?

    podejrzewam ze jest kompatybilna.
    Ale ciekaw jestem kiedy ktos trafi na niekompatybilna pare ..

    J.

  • 12. Data: 2013-03-06 09:59:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Budzik b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

    > Mam taki tel - Alcatel One Touch View - "cegła"
    > Włożyłem nową kartę play.
    > Pyta o kod - możliwośc wpisania do 8 znaków cyfry i litery.
    > Wpisałem PIn - BŁAD, wpisałem PUK - błąd.
    >
    > Osoba któa kiedys użytkowała ten telefon twierdzi, że alcatele miały
    > jakis kod i że on byl dla wszystkich telefonów taki sam.
    > Czy ktoś wie o co chodzi i co to za kod?

    a moze ma ktoś dostep do kodów odblokowujących taki telefon z simlocka?

  • 13. Data: 2013-03-06 10:42:07
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 6 Mar 2013 08:59:28 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >Użytkownik Budzik b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

    >a moze ma ktoś dostep do kodów odblokowujących taki telefon z simlocka?

    Poszukaj na necie taki stary program Crux calc v5, można tam wybrać
    alcatel inne i wpisać imei i generuje wtedy 8 cyfrowy kod do simlocka,
    czy zadziała u Ciebie, nie wiem ale warto sprawdzić. Jak nie chce ci
    się szukać tego programu to podaj imei w tym wątku to wygeneruje ten
    kod, spróbować zawsze warto.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2013-03-06 13:56:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik dizel x...@x...xx ...

> [...]
    > czy zadziała u Ciebie, nie wiem ale warto sprawdzić. Jak nie chce ci
    > się szukać tego programu to podaj imei w tym wątku to wygeneruje ten

    Telefon był oryginalnie użytkowany w Erze.
    spróbowałem czegoś innego: włozyłem karte plusa i jest ok - pyta o pin a
    nie o enigmatyczny kod.

    Jakies pomysły, dlaczego?

  • 14. Data: 2013-03-06 13:56:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik dizel x...@x...xx ...

> [...]
    > czy zadziała u Ciebie, nie wiem ale warto sprawdzić. Jak nie chce ci
    > się szukać tego programu to podaj imei w tym wątku to wygeneruje ten

    nioestety nie zadziałało.

  • 16. Data: 2013-03-06 14:49:28
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Budzik" napisał:

    >Telefon był oryginalnie użytkowany w Erze.

    To już pisałem na początku.

    > spróbowałem czegoś innego: włozyłem karte plusa i jest ok - pyta o pin a
    > nie o enigmatyczny kod.
    > Jakies pomysły, dlaczego?

    Pomyśl. Masz PIN na karcie z Play?

  • 17. Data: 2013-03-06 14:55:13
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Budzik" napisał:

    > Pierwsze 2 nie pasuja.
    > Trzeci się nie mieści (8 miejsc)

    Trzeci wpisujesz bez karty SIM w telefonie.

  • 18. Data: 2013-03-06 16:34:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomek n...@o...pl ...

    > Trzeci wpisujesz bez karty SIM w telefonie.

    bez karty sim jest miejsce tylko 4 znaki.

  • 19. Data: 2013-03-06 16:34:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > To już pisałem na początku.

    sorry za powtórkę.

    > Pomyśl. Masz PIN na karcie z Play?

    :)
    naprawde pin spróbowałem w pierwszej kolejności...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,

  • 20. Data: 2013-03-07 19:54:03
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    > właściciel telefonu mówi, ze wszystkie miały taki sam kod, wiec jest
    > szansa, ze nie był zmieniany.
    > PYtanie jaki był - musze poszukać insrukcji w necie bo oryginalnej to
    > rwaczej nie znajde....

    Nie wiem jak Alcatelach, ale stare Sony Ericssony i chyba Motorole miały
    jakiś taki prosty kod: 0000 albo 1234. Może to zadziała?

    A propos Alcateli. Stoję sobie przy półce z telefonami w pewnym sklepie.
    Między innymi jest wystawiony taki Alcatel podobny do puderniczki.
    Telefony oglądają też dwie młode siksy, tak po około 16, 17 lat. Jedna z
    nich: ,,O, jaki fajny telefon!" Druga: ,,Eeee, to Altacet, a Altacety to
    kiepskie telefony!"

    --
    Grzexs