eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrędkość po śladach hamowaniaRe: Prędkość po śladach hamowania
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!not-f
    or-mail
    From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Prędkość po śladach hamowania
    Date: Sat, 5 Oct 2013 22:39:03 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 45
    Message-ID: <l2pu44$nnt$1@mx1.internetia.pl>
    References: <524adb89$0$2222$65785112@news.neostrada.pl>
    <524add57$0$2183$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <524af2e7$0$2197$65785112@news.neostrada.pl>
    <l2f1nm$a8o$1@node1.news.atman.pl>
    <eq4nwq94prvv$.151xfvvfj2v46$.dlg@40tude.net>
    <l2f8n1$if4$1@node1.news.atman.pl> <l2ficv$nfv$1@mx1.internetia.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1310021131150.3804@quad> <l2hief$8d7$1@mx1.internetia.pl>
    <l2jpc0$85s$1@node1.news.atman.pl> <l2k8fe$a1v$1@mx1.internetia.pl>
    <l2ljf0$2r0$1@node1.news.atman.pl> <l2n5su$vid$1@mx1.internetia.pl>
    <0...@b...poznan.pl> <l2pjgp$lsp$1@mx1.internetia.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83-238-168-227.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1381006277 24317 83.238.168.227 (5 Oct 2013 20:51:17 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 5 Oct 2013 20:51:17 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    In-Reply-To: <0...@b...poznan.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2506486
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    >
    >>>> Człowieku. Gwałtowna sytuacja drogowa zawsze prowadzi do zablokowania
    >>>> kół bo wynika z odruchu. Nie ma absolutnie żadnej możliwości, by
    >>>> kierowca nacisnął za słabo.
    >>>
    >>> hihihihi
    >>> tyle badań potwierdzających, ze ludzie naciskają za słabo, przez co
    >>> własnie
    >>> nie blokują od razu kół ale jak widać, ludzie wiedzą lepiej.
    >>
    >> Umiesz podać choć jeden link do takich badań ?
    >>
    > Zapytaj firmy które takie roziwazania wprowadziły.

    Aaaa firmy. ROTFL.

    > Ja badań nie widziałem, słysząłem tylko o nich w przynajmneij kilku
    > programach motoryzacyjnych gdzie były pokazywane równiez przykłady
    > doświadczeń.

    Też czytałem jeden artykuł ... o wspomaganiu hamowania ABS :-)

    > Oczywiście możemy założyć ze to spreparowane badania firm, któe chciały
    > sprzedać system jako coś super potrzebnego.

    Możemy założyć, że wspomaganie jakie posiada większość samochodów
    praktycznie uniemożliwia niezablokowanie kół podczas awaryjnego hamowania. A
    jak chodzi o badania to polskie uczelnie takie prowadzą.

    >
    >>> Aha, przy hamowaniu na suchym ABS nie ma az takiego znaczenia jeżeli
    >>> chodzi
    >>> o długośc drogi hamowania.
    >>> Ba, mozna powiedzieć, ze wrecz delikatnie ją wydłuża.
    >>
    >> A propos czego to piszesz ?
    >>
    > A propos tego, ze zbyt małą siłe hamowania mozna rozpatrywać w bardzo
    > podobnych realizach zarówno dla samochodów z abs jak i bez.

    Można ?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: