-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!not-f
or-mail
From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Prędkość po śladach hamowania
Date: Sat, 5 Oct 2013 22:39:03 +0200
Organization: Netia S.A.
Lines: 45
Message-ID: <l2pu44$nnt$1@mx1.internetia.pl>
References: <524adb89$0$2222$65785112@news.neostrada.pl>
<524add57$0$2183$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<524af2e7$0$2197$65785112@news.neostrada.pl>
<l2f1nm$a8o$1@node1.news.atman.pl>
<eq4nwq94prvv$.151xfvvfj2v46$.dlg@40tude.net>
<l2f8n1$if4$1@node1.news.atman.pl> <l2ficv$nfv$1@mx1.internetia.pl>
<Pine.WNT.4.64.1310021131150.3804@quad> <l2hief$8d7$1@mx1.internetia.pl>
<l2jpc0$85s$1@node1.news.atman.pl> <l2k8fe$a1v$1@mx1.internetia.pl>
<l2ljf0$2r0$1@node1.news.atman.pl> <l2n5su$vid$1@mx1.internetia.pl>
<0...@b...poznan.pl> <l2pjgp$lsp$1@mx1.internetia.pl>
<0...@b...poznan.pl>
NNTP-Posting-Host: 83-238-168-227.ip.netia.com.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1381006277 24317 83.238.168.227 (5 Oct 2013 20:51:17 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 5 Oct 2013 20:51:17 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
In-Reply-To: <0...@b...poznan.pl>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-Priority: 3
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2506486
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
>
>>>> Człowieku. Gwałtowna sytuacja drogowa zawsze prowadzi do zablokowania
>>>> kół bo wynika z odruchu. Nie ma absolutnie żadnej możliwości, by
>>>> kierowca nacisnął za słabo.
>>>
>>> hihihihi
>>> tyle badań potwierdzających, ze ludzie naciskają za słabo, przez co
>>> własnie
>>> nie blokują od razu kół ale jak widać, ludzie wiedzą lepiej.
>>
>> Umiesz podać choć jeden link do takich badań ?
>>
> Zapytaj firmy które takie roziwazania wprowadziły.
Aaaa firmy. ROTFL.
> Ja badań nie widziałem, słysząłem tylko o nich w przynajmneij kilku
> programach motoryzacyjnych gdzie były pokazywane równiez przykłady
> doświadczeń.
Też czytałem jeden artykuł ... o wspomaganiu hamowania ABS :-)
> Oczywiście możemy założyć ze to spreparowane badania firm, któe chciały
> sprzedać system jako coś super potrzebnego.
Możemy założyć, że wspomaganie jakie posiada większość samochodów
praktycznie uniemożliwia niezablokowanie kół podczas awaryjnego hamowania. A
jak chodzi o badania to polskie uczelnie takie prowadzą.
>
>>> Aha, przy hamowaniu na suchym ABS nie ma az takiego znaczenia jeżeli
>>> chodzi
>>> o długośc drogi hamowania.
>>> Ba, mozna powiedzieć, ze wrecz delikatnie ją wydłuża.
>>
>> A propos czego to piszesz ?
>>
> A propos tego, ze zbyt małą siłe hamowania mozna rozpatrywać w bardzo
> podobnych realizach zarówno dla samochodów z abs jak i bez.
Można ?
Następne wpisy z tego wątku
- 09.10.13 14:56 Jan45
- 09.10.13 15:58 J.F
- 09.10.13 17:52 bartekltg
- 09.10.13 17:58 bartekltg
- 09.10.13 18:00 J.F
- 09.10.13 20:18 bartekltg
- 09.10.13 20:25 masti
- 10.10.13 13:06 Jan45
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
Najnowsze wątki
- 2024-12-30 Nowy Outlander PHEV w PL
- 2024-12-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-30 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-28 Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- 2024-12-29 Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-28 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-28 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-12-28 Żerniki => Employer Branding Specialist <=