  • Data: 2013-10-05 21:00:36
    Temat: Re: Prędkość po śladach hamowania
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail j...@k...invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Umiesz podać choć jeden link do takich badań ?

    Zapytaj firmy które takie roziwazania wprowadziły.
    Ja badań nie widziałem, słysząłem tylko o nich w przynajmneij kilku
    programach motoryzacyjnych gdzie były pokazywane równiez przykłady
    doświadczeń.
    Oczywiście możemy założyć ze to spreparowane badania firm, któe chciały
    sprzedać system jako coś super potrzebnego.

    > A propos czego to piszesz ?

    A propos tego, ze zbyt małą siłe hamowania mozna rozpatrywać w bardzo
    podobnych realizach zarówno dla samochodów z abs jak i bez.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.