eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrędkość po śladach hamowania › Re: Prędkość po śladach hamowania
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Prędkość po śladach hamowania
    Date: Fri, 4 Oct 2013 21:33:21 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 29
    Message-ID: <l2n5su$vid$1@mx1.internetia.pl>
    References: <524adb89$0$2222$65785112@news.neostrada.pl>
    <524add57$0$2183$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <524af2e7$0$2197$65785112@news.neostrada.pl>
    <l2f1nm$a8o$1@node1.news.atman.pl>
    <eq4nwq94prvv$.151xfvvfj2v46$.dlg@40tude.net>
    <l2f8n1$if4$1@node1.news.atman.pl> <l2ficv$nfv$1@mx1.internetia.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1310021131150.3804@quad> <l2hief$8d7$1@mx1.internetia.pl>
    <l2jpc0$85s$1@node1.news.atman.pl> <l2k8fe$a1v$1@mx1.internetia.pl>
    <l2ljf0$2r0$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83-238-168-227.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1380915934 32333 83.238.168.227 (4 Oct 2013 19:45:34 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 4 Oct 2013 19:45:34 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    In-Reply-To: <l2ljf0$2r0$1@node1.news.atman.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2506467
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    >>>
    >>> To się raczej tyczy Ciebie... Sugeruję, żebyś przeczytał post Maćka,
    >>> którego dotyczyła moja odpowiedź.
    >>
    >> Te wywody mnie wzruszają. Z artykułu na temat hamowania z ABS wyciągacie
    >> wnioski o hamowaniu bez niego.
    >
    > To Ty tak robisz. Prosiłem, żebyś sprawdził co napisał Maciek, bo tego
    > dotyczyła moja odpowiedź.
    > Zacytuję: "To sie kloci z empiria. W sytuacjach wymagajacych gwaltownego
    > hamowania wiekszoc ludzi depcze z calej sily po hamplach."
    > Czas i sposób reakcji nie zależą od tego czy masz ABS, czy nie.
    > Ty się skupiłeś wybiórczo na ABS, a w artykule było też o sposobie
    > reakcji, co skrzętnie pomijasz.
    > Wg badań ludzie nie hamują od razu z maksymalną siłą. To dotyczy nie tylko
    > aut z ABS. Wielu kierowców boi się zablokowania kół i tego unika, bo
    > nasłuchali się jakie to niebezpieczne. Po to stosuje się BAS, tego uczą w
    > szkołach jazdy. To nie są moje wymysły, tylko twarde fakty.

    Człowieku. Gwałtowna sytuacja drogowa zawsze prowadzi do zablokowania kół bo
    wynika z odruchu. Nie ma absolutnie żadnej możliwości, by kierowca nacisnął
    za słabo. Najpodlejszymi hamulcami zablokujesz koła i jak nie masz ABS to
    suniesz tak do zatrzymania. Natomiast do skutecznego działania ABS potrzeba
    większej siły niż do zablokowania kół. Więc jak Ci się ABS załączy to
    potrzebujesz BAS by Ci trzymał z taką dużą siłą. O tym jest w tym artykule.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: