-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!transi
t3.readnews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.p
l!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
.POSTED!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <524adb89$0$2222$65785112@news.neostrada.pl>
<l2f933$4sk$1@news.vectranet.pl> <l2fbap$p34$7@dont-email.me>
<l2fcra$62o$1@news.vectranet.pl> <l2fdqg$p34$10@dont-email.me>
<l2fgf0$741$1@news.vectranet.pl> <l2ggnc$p3e$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<l2h8t4$nsl$1@news.vectranet.pl> <l2j5q8$noj$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<l2j9v6$2s3l$1@news2.ipartners.pl>
In-Reply-To: <l2j9v6$2s3l$1@news2.ipartners.pl>
Subject: Re: Prędkość po śladach hamowania
Date: Thu, 3 Oct 2013 10:58:52 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
Lines: 15
Message-ID: <524d31ce$0$2194$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.27.198.98
X-Trace: 1380790734 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2194 83.27.198.98:49725
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2506327
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Jakub Witkowski" napisał w wiadomości
>W dniu 2013-10-03 09:19, Jan Koval pisze:
>> Masz prędkość początkową. Trzeba znaleźć współczynnik tarcia
>> slizgowego-dynamicznego guma-asfalt
>> i z tego wyznaczyć wzór na siłę hamowania.
>Wyznaczyć wzór ze współczynnika? Od moich belfrów dostałbyś pałę za
>takie gadanie ;)
Bo to belfry z liceum.
znajdujemy wspolczynnik, okazuje sie zalezny od wielu parametrow, w
tym i predkosci i temperatury, a wiec dystansu juz hamowanego,
rozwiazujemy rownanie rozniczkowe i dostajemy wzor :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.10.13 14:53 Wiwo
- 03.10.13 15:35 J.F
- 03.10.13 18:58 John Kołalsky
- 03.10.13 21:00 Budzik
- 03.10.13 22:05 John Kołalsky
- 04.10.13 07:20 Wiwo
- 04.10.13 07:24 Wiwo
- 04.10.13 21:33 John Kołalsky
- 05.10.13 00:00 Budzik
- 05.10.13 19:38 John Kołalsky
- 05.10.13 21:00 Budzik
- 05.10.13 22:39 John Kołalsky
- 09.10.13 14:56 Jan45
- 09.10.13 15:58 J.F
- 09.10.13 17:52 bartekltg
Najnowsze wątki z tej grupy
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- 2025-02-01 jakie małe auto duże w środku :-)
- 2025-02-01 Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- 2025-02-01 T-1000 was here
- 2025-02-01 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2025-02-01 Katowice => Administrator IT - Operating Systems and Virtualization <=
- 2025-02-01 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=