-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Prędkość maksymalna samochodów elektrycznych - skad różnica ws do
spalinowych?
Date: Fri, 02 Nov 2018 10:51:00 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 23
Message-ID: <prh6m4$jts$1@node2.news.atman.pl>
References: <e...@g...com>
<5bdc0993$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
<6...@g...com>
<5bdc156f$0$498$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: static-81-219-27-176.devs.futuro.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: node2.news.atman.pl 1541152260 20412 81.219.27.176 (2 Nov 2018 09:51:00 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 2 Nov 2018 09:51:00 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
In-Reply-To: <5bdc156f$0$498$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2642820
[ ukryj nagłówki ]Napędy elektryczne mają granicę prędkości obrotowej (decyduje zazwyczaj
napięcie zasilania). Może przy przełożeniach jakie są wybrane i danym
napięciu z baterii nie da się szybciej pokręcić napędem. Jak by
zmniejszono przełożenie, to dało by się szybciej, ale za to napęd był by
obciążony większym momentem przy wolniejszej jeździe, a to może oznaczać
większe straty. Gdyby zaprojektowano napęd z wyższą granicą prędkości
obrotowej - patrz poprzednie zdanie, ten sam problem. Bateria o wyższym
napięciu z kolei pewnie jest droższa, a przy tych samych gabarytach
miała by mniejszą pojemność, więc też nie rozwiązuje problemu.
Trzeba zrobić kompromis i wybrano właśnie tak jak piszecie.
Miłego.
Irek.N.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.11.18 11:15 J.F.
- 02.11.18 14:06 abn140
- 02.11.18 15:59 Irek.N.
- 02.11.18 18:42 ToMasz
- 02.11.18 22:41 Irek.N.
- 03.11.18 00:50 Tomasz Pyra
- 03.11.18 01:41 Zenek Kapelinder
- 03.11.18 07:23 Shrek
- 03.11.18 10:09 Tomasz Pyra
- 03.11.18 11:01 Shrek
- 03.11.18 11:29 J.F.
- 03.11.18 12:13 Irek.N.
- 03.11.18 18:52 Zenek Kapelinder
- 04.11.18 15:53 p...@g...com
- 04.11.18 16:59 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-25 Wrocław => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-25 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-25 Kraków => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-25 Lublin => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-25 Szczecin => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-25 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-12-25 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-25 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-25 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-25 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-25 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-25 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-25 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-12-25 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-24 Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie