  • Data: 2019-12-11 18:48:12
    Temat: Re: Prędkość
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.12.2019 o 18:31, Myjk pisze:

    > Jakby było szybciej, to bym korzystał z alternatyw. Ale nigdy nie jest.

    W Warszawie bardzo często bywa. Nie mówię że zawsze, ale ja praktycznie
    od 6 lat jezdżę do pracy KM wtedy gdy motocyklem to już nie jest
    przyjemność, mimo że mam samochód. I pracowałem w tym czasie w różnych
    miejscach (zawsze w szeroko pojętym centrum). Prawie zawsze szynami
    (najlepiej metrem, czasem tramwajem, również pociągiem). Nowe miejsce
    będzie na szczęście również w zasięgu dobrego KM, bo jedną z wątpliwości
    związanych ze zmianą pracy było, że może trzeba będzie kupić drugi
    samochód i nie napawała mnie ona optymizmem.

    Oczywiscie nie zawsze się da, żona jeździ moim samochodem bo szybciej,
    ale ona ma specyficzną sytuację - jedzie na zadupie a wszyscy jadą w
    drugą stronę.

    A w weekendy jak jest luźno to często (choć nie zawsze) lenistwo wygrywa.

    --
    Shrek