  • Data: 2019-12-12 09:17:57
    Temat: Re: Prędkość
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Jakby było szybciej, to bym korzystał z alternatyw.

    Kiedyś sprawdzałem mój seat w lato na baku robi 600+km.
    W zimie w mieście zasięg zmniejsza się poniżej 400km.
    Rekord to było 360 km do zaświecenia się kontrolki.
    Paliwa wchodzi od 45 do 50 litrów.

    Trasę 6 km pokonuję w godzinach szczytu w półgodziny.
    Tylko że trzeba jeszcze szyby odszronić.
    No i na miejscu znaleść miejsce do parkowania.
    Zaparkować i dojść do pracy.
    10 minut na wszystko?
    Myślę żę wiecej.

    A jak zaczyna padać/coś się wydarzy no to sky is the limit.

    Nogi plus tramwaj to jest maks 40 minut.
    koszt 106 zł/miesiąc

    Ale ostatnio trochę się ruszam.
    Po 8 miesiącach spokojne tempo to jest dla mnie 6 min/km przy 10km.
    Wiec teoretycznie 36 minut.
    Tylko że są skrzyżowania i światła.
    No i kwestia że w pracy cięzko byłoby ze mną wytrzymać :)
    Koszt 270zł/buty/500km

    Tak że alternatywy są