  • Data: 2019-12-11 22:15:37
    Temat: Re: Prędkość
    Od: r...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 11 grudnia 2019 18:39:08 UTC+1 użytkownik Shrek napisał:

    > Pieszych: Ja, moi rodzice, większość znajomych z pracy, a tak naprawdę
    > to każdy z wyjątkiem jakiś wyjątkowych korposzczurów co wsiadają w
    > jednym garażu i wysiadają w drugim.
    >
    > Co do rowerzystów to staruszkowie odpadają a dalej to podobnie. Na
    > pierwszym miejscu znów ja;)

    O, proszę, kumaty człowiek! :)

    Wszystko zaczyna się od "ja, moja rodzina i moi znajomi" bo to są ci na
    których się narzeka i klnie na drogach, to są ci "piesi-idioci", rowerzyści-
    idioci", kierowcy-idioci".

    > Tak myślałem, że do tego dążysz;)

    Czytałeś pewnie na preclu :)

    Nikt nie wychowa narodu bardziej niż sam naród - no chyba, że Policja zacznie
    masowo pałować bo nieprzytomności.

    Pozdr-
    -Rowerex