  • 11. Data: 2012-06-18 22:26:52
    Temat: Re: Prawie nowa honda civic sprzedam tanio
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Dobrze że Venioo zna się na handlarzach i jeździ wyłącznie igiełkami :
    > http://tablica.pl/oferta/audi-100-c4-czarna-gaz-lpg-
    mafia-look-
    IDvheh.html
    > :D

    Co chcesz? Zadbane auto z mafijnym lookiem. :>

  • 12. Data: 2012-06-19 00:06:35
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-06-18 22:08, DoQ pisze:

    > Ale co to konkretnie zmienia?
    > Maleje użyteczność samochodu, bezpieczeństwo, połysk czy co?

    Maleje jego wartość, przy byle zadrapaniu czy kasztanie bedzie pol dachu
    robienia od nowa. Nie mowiac co sie stanie ze szpachlem po kilku
    ostrych zimach. No ale Ty na pewno wiesz lepiej, w sumie to to igielka
    jest. Wlasnie niedawno pojawil sie tu watek samochodu od dealera, gdzie
    tyl byl robiony. W sumie czego klient sie czepia - z wygladu takie samo
    auto, te same walory uzytkowe, jest polysk, bezpieczenstwo, wiec czego
    sie czepia? ...

    * A co ma moj byly samochod kupiony za niecala wyplate do tematu, to nie
    wiem, chyba chciales sie dowartosciowac, albo zwyczajnie posmiac - tylko
    z czego?
    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 13. Data: 2012-06-19 00:08:13
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-06-18 22:26, to pisze:
    > begin DoQ

    mafia-look-
    > IDvheh.html

    > Co chcesz? Zadbane auto z mafijnym lookiem. :>

    Bardzo prosty chwyt - jak masz 100 ogloszen, z czego 99 takich samych, a
    jedno ma w tytule nawet glupote - to ktore zapamietasz?
    Jak widac dopisek "mafia look" spelnil zadanie - do dzisiaj ktos
    pamieta, ze bylo takie ogloszenie :)

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 14. Data: 2012-06-19 00:28:33
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    >Nie mowiac co sie stanie ze szpachlem po kilku ostrych
    > zimach.

    co sie stanie?

  • 15. Data: 2012-06-19 01:34:20
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-06-15 17:46, tryton pisze:
    > Niewielki przebieg, jak nowa:
    > http://www.liveleak.com/view?i=03d_1339764016
    Do wymiany pióra wycieraczek :->

    Maciek

  • 16. Data: 2012-06-19 01:38:43
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-06-19 00:28, marcin pisze:

    > co sie stanie?

    Kup taki samochod to sam sie przekonasz. :)

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 17. Data: 2012-06-19 04:56:48
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > Kup taki samochod to sam sie przekonasz. :)

    chcialbym sie dowiedziec od ciebie. z dnia na dzien objawiasz sie jako
    expierd w coraz to nowych dziedzinach.

  • 18. Data: 2012-06-19 08:09:55
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 19-06-2012 00:06, v...@i...pl pisze:
    > Maleje jego wartość, przy byle zadrapaniu czy kasztanie bedzie pol dachu
    > robienia od nowa. Nie mowiac co sie stanie ze szpachlem po kilku ostrych

    Pewnie jeszcze nie wiesz, ale żeby dobrze naprawić zadrapanie czy rysę
    powinno się pomalować przynajmniej cały element, a nie jego połowę czy
    1/4 "esteto".

> [...]
    > byl robiony. W sumie czego klient sie czepia - z wygladu takie samo
    > auto, te same walory uzytkowe, jest polysk, bezpieczenstwo, wiec czego

    Jeśli sprzedający zataił naprawę to może się czepiać. Jeśli kupi
    świadomie, to co jest nie tak z tym samochodem?

    > * A co ma moj byly samochod kupiony za niecala wyplate do tematu, to nie
    > wiem, chyba chciales sie dowartosciowac, albo zwyczajnie posmiac - tylko
    > z czego?

    Czy jego walory estetyczne były dla ciebie satysfakcjonujące?

    --
    Pozdr.

  • 19. Data: 2012-06-19 21:06:05
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-06-19 08:09, DoQ pisze:

    > Pewnie jeszcze nie wiesz, ale żeby dobrze naprawić zadrapanie czy rysę
    > powinno się pomalować przynajmniej cały element, a nie jego połowę czy
    > 1/4 "esteto".

    To byl przyklad. Powinienem napisac to w cudzyslowie.

    Powiem inaczej: stoja do sprzedania dwa samochody tej samej marki - nie
    robiony i caly szpachlowany i polakierowany na nowo. Oba maja te sama
    cene. Ktory bys wybral?

    > Jeśli sprzedający zataił naprawę to może się czepiać. Jeśli kupi
    > świadomie, to co jest nie tak z tym samochodem?

    Jesli kupi swiadomie...

    > Czy jego walory estetyczne były dla ciebie satysfakcjonujące?

    Jego walory estetyczne byly dla mnie na ostatnim miejscu, a zdecydowal
    stosunek ceny do komfortu i kosztow eksploatacji.

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 20. Data: 2012-06-19 21:12:45