  • 31. Data: 2012-06-19 21:32:11
    Temat: Re: Prawie nowa honda civic sprzedam tanio
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-06-19 21:22, v...@i...pl pisze:

    > Moze i glupawe, ale odnosi sie do tego...

    Nie głupawe, a głupie.

    > ...bo juz nie wiem jak prosciej mozna wytlumaczyc.

    Jak chcesz tłumaczyć, to najpierw trzeba zrozumieć. Gradobicie, kasztan
    itd. niekoniecznie wymaga kilogramów szpachli oraz metod inwazyjnych.
    Jak ktoś zna się na naprawach blacharskich to będzie wiedział o
    czym mowa.

  • 32. Data: 2012-06-19 21:35:30
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/19/2012 09:29 PM, v...@i...pl wrote:

    > No dobra, inaczej, bo skladnia moze byla nienajlepsza:
    > jezeli miales szpachlowany element i uderzy w niego np. kasztan, to
    > istnieje duze prawdopodobienstwo, ze element ten bedzie do
    > poszpachlowania i lakierowania od nowa. Lepiej? ;)

    No jak ktoś to poszpachlował gliną to pewnie tak, jak szpachlą to nie.
    Szpachlowałem plastiki w motocyklu, w porównaniu do samochodu pracują
    dużo bardziej, większe drgania a jakoś szpachla nie odpada. Cud?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 33. Data: 2012-06-19 21:39:49
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-06-19 21:27, v...@i...pl pisze:

    > Wiem tyle ile widzialem i nie wierze w bajki.

    Czyli mało wiesz. No, ale to nie pierwszy raz. Jak oglądasz
    samochody po partaczach, które idą na sprzedaż do PL...

    > W zaleznosci od tego jak ktos sie przylozyl do roboty i jakich uzyl
    > materialow to "dlugo" moze miec rozna dlugosc, ale zawsze w koncu
    > wyjdzie i nie jest to jednak juz "stan dziewiczy" samochodu.

    Widzisz, mało kto zakładał, że naprawą będzie się zajmował twój
    znajomy, który szpachluje po całości i maluje tylko pół elementu.
    Jak napisałem wcześniej - "dziewicze" samochody używane raczej
    nie istnieją, a jakość roboty widać i dają na to gwarancję.
    Pod warunkiem, że jest to robione dobrze, że nie jak twój
    znajomy z lakierowaniem połowy dachu...

  • 34. Data: 2012-06-19 22:13:26
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    >po normalnym uzytkowaniu i kilku mocnych zimach 'garazowania' na
    > dworze popeka.

    krotko : w dupie byles i gowno widziales.

  • 35. Data: 2012-06-19 22:15:55
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > No jak ktoś to poszpachlował gliną to pewnie tak, jak szpachlą to nie.
    > Szpachlowałem plastiki w motocyklu, w porównaniu do samochodu pracują
    > dużo bardziej, większe drgania a jakoś szpachla nie odpada. Cud?

    daj juz spokoj. on sie po prostu zna.

  • 36. Data: 2012-06-20 06:23:52
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 19.06.2012 21:29, v...@i...pl wrote:
> [...]
    > istnieje duze prawdopodobienstwo, ze element ten bedzie do
    > poszpachlowania i lakierowania od nowa. Lepiej? ;)

    Istnieją takie szpachlówki:
    http://allegro.pl/szpachlowka-z-wloknem-szklanym-1kg
    -elastyczna-i2429224814.html
    Po tym masz w sumie element który jest bardziej odporny na drobne
    puknięcia, bo zamiast plastycznej blachy masz elastyczną masę.

    Michoo