  • 21. Data: 2012-06-19 21:16:39
    Temat: Re: Prawie nowa honda civic sprzedam tanio
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-06-19 21:12, AZ pisze:

    > Chyba Twoich!

    Tfujstary!

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi
    Mazda 6 2.0 "parafinka" kombi

  • 22. Data: 2012-06-19 21:16:58
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-06-19 21:06, v...@i...pl pisze:

    > To byl przyklad. Powinienem napisac to w cudzyslowie.

    Ha, ha, ha...

    > Powiem inaczej: stoja do sprzedania dwa samochody tej samej marki - nie
    > robiony i caly szpachlowany i polakierowany na nowo. Oba maja te sama
    > cene. Ktory bys wybral?

    Dość głupie porównanie, ale to dość typowe - przy samochodach używanych
    trzeba sprawdzić ich stan, a nie wierzyć w opowieści. Do tego należy
    założyć, że samochodów używanych "nie robionych" nie ma. Pytanie tylko
    co im było i jak były zrobione.

    > Jesli kupi swiadomie...

    Nawet jak nie kupi świadomie to nie może być oszukiwany.

    > Jego walory estetyczne byly dla mnie na ostatnim miejscu, a zdecydowal
    > stosunek ceny do komfortu i kosztow eksploatacji.

    Tere fere.

  • 23. Data: 2012-06-19 21:17:00
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/19/2012 12:06 AM, v...@i...pl wrote:
    > Maleje jego wartość, przy byle zadrapaniu czy kasztanie bedzie pol dachu
    > robienia od nowa. Nie mowiac co sie stanie ze szpachlem po kilku
    > ostrych zimach. No ale Ty na pewno wiesz lepiej, w sumie to to igielka jest.

    A jaki jest sens szpachlowania i malowania wgniecenia po kasztanie? Już
    nie mówiąc o tym, że takie rzeczy w dzisiejszych czasach robi się
    nieinwazyjnie i w 15 minut.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 24. Data: 2012-06-19 21:17:04
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-06-19 04:56, marcin pisze:

    > chcialbym sie dowiedziec od ciebie. z dnia na dzien objawiasz sie jako
    > expierd w coraz to nowych dziedzinach.

    Nie chce sie uzyc google, za trudna sztuka? Ok, wytlumacze najprosciej
    jak sie da, mimo, ze nie licze na zrozumienie tematu:
    zwyczajnie popęka, bo konstrukcja pracuje. Chocbys nie wiem jak sie
    staral, po normalnym uzytkowaniu i kilku mocnych zimach 'garazowania' na
    dworze popeka.

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 25. Data: 2012-06-19 21:18:16
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-06-19 01:38, v...@i...pl pisze:

    > Kup taki samochod to sam sie przekonasz. :)

    Jak widać mało wiesz. Jak samochód jest dobrze zrobiony to długo
    nie będzie po tym śladu, choć da się wykryć.

  • 26. Data: 2012-06-19 21:19:49
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-06-19 21:17, AZ pisze:

    > A jaki jest sens szpachlowania i malowania wgniecenia po kasztanie? Już
    > nie mówiąc o tym, że takie rzeczy w dzisiejszych czasach robi się
    > nieinwazyjnie i w 15 minut.

    Po kasztanie jak miales szpachlowany np. dach to bedziesz mial odpryski
    takie, ze caly dach/maska/element masz do robienia od nowa.

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 27. Data: 2012-06-19 21:21:54
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/19/2012 09:19 PM, v...@i...pl wrote:

    > Po kasztanie jak miales szpachlowany np. dach to bedziesz mial odpryski
    > takie, ze caly dach/maska/element masz do robienia od nowa.

    Jeszcze raz - po co po kasztanie szpachlować dach?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 28. Data: 2012-06-19 21:22:36
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-06-19 21:16, Artur Maśląg pisze:

> [...]
    > trzeba sprawdzić ich stan, a nie wierzyć w opowieści. Do tego należy
    > założyć, że samochodów używanych "nie robionych" nie ma. Pytanie tylko

    Moze i glupawe, ale odnosi sie do tego...

    > Ale co to konkretnie zmienia?
    > Maleje użyteczność samochodu, bezpieczeństwo, połysk czy co?

    ...bo juz nie wiem jak prosciej mozna wytlumaczyc.

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 29. Data: 2012-06-19 21:27:49
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-06-19 21:18, Artur Maśląg pisze:

    > Jak widać mało wiesz.

    Wiem tyle ile widzialem i nie wierze w bajki.

    > Jak samochód jest dobrze zrobiony to długo
    > nie będzie po tym śladu, choć da się wykryć.

    W zaleznosci od tego jak ktos sie przylozyl do roboty i jakich uzyl
    materialow to "dlugo" moze miec rozna dlugosc, ale zawsze w koncu
    wyjdzie i nie jest to jednak juz "stan dziewiczy" samochodu.

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 30. Data: 2012-06-19 21:29:22

    W dniu 2012-06-19 21:21, AZ pisze:

    > Jeszcze raz - po co po kasztanie szpachlować dach?

    No dobra, inaczej, bo skladnia moze byla nienajlepsza:
    jezeli miales szpachlowany element i uderzy w niego np. kasztan, to
    istnieje duze prawdopodobienstwo, ze element ten bedzie do
    poszpachlowania i lakierowania od nowa. Lepiej? ;)

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)