  • 41. Data: 2011-12-12 10:17:52
    Temat: Re: Prawie jak Kubica [DC] Siekierkowski
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Uważasz, że zmyślam?

    Nieistotne. Zresztą napisałem, że nawet jeśli to trudno.
    Minąłeś zjazd to go minąłeś. Najwyżej będzie ekstra wycieczka
    krajoznawcza. Nigdy nie bawiłem się w liczenie ile kilometrów
    nadrobiłem przez takie sytuacje. Jedyny problem to przegapienie
    stacji benzynowej, ale na autostradach nie czekam do zapalenia
    się rezerwy, więc nawet wycieczka 100 km dalej nie jest dla mnie
    jakoś specjalnym problemem.

    > Czy ja coś takiego napisałem?

    Skoro bawisz się w licytację w odległość do kolejnego zjazdu to jakie
    mogą być inne rozwiązania, skoro opisywane przeze mnie (trudno,
    jedziemy dalej, zjedzie się następnym, tak bywa) nie są zadowalające?
    Już nie wspomnę o tym, że zabawy w licytacje przy polskiej sieci
    autostrad to raczej sport dla zasady niż coś sensownego.

    > Plonk.

    Dużo tych zjazdów już splonkowałeś?