  • Data: 2012-12-16 10:52:40
    Temat: Re: Prawdy i mity lustrzanek
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 15 Dec 2012 23:28:32 +0100, trolling tone wrote:

    > Mam Cokiny ze starych czasów, teraz filtrów prawie nie używam,
    > średnice gwinta nie są dla mnie ważne :>

    Torby tez zapewne masz spore.

    Ale czujesz problem posadzenia f=9mm @20mm vs 38mm?

    > ale IMHO z innych założeń - w wersji 4/3 nie było motywacji, by
    > żyłować jeden wymiar, skoro drugiego i tak się nie da.

    Haha, swietne. :-)

    > Nie czepiam się, odniosłem się do tego 9-18. To Ty czepiłeś się tego
    > retrofocusa. ;> Taka konstrukcja z reguły bardziej krzywi w beczkę,
    > za to mniej winietuje, coś za coś.

    Gubisz kontekst. Wyszlismy od wymiarow. Mozesz zaklinac rzeczywistosc
    ,,zalozeniami konstrukcyjnymi'', ale zycie jest takie, ze ma u4/3 mniejsze
    szkla niz 4/3 (co kladzie argument ,,bo ma mniejsze pole krycia'').

    EOT jak dla mnie.
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns