  • Data: 2012-12-16 19:00:23
    Temat: Re: Prawdy i mity lustrzanek
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-12-16 18:30, JD pisze:

    > Zauważ jeszcze, że zdjęcia, które ja opisuję, wymagały użycia
    > AF w trybie śledzenia obiektu i stabilizacji ze względu na teleobiektyw.
    >
    > Ty pewnie aparat miałeś na statywie.

    A tak, faktycznie może to robić różnicę. Tu masz rację. Porównanie nie
    jest adekwatne.

    Przypadkiem poruszyłeś temat, który dla mnie jest dość świeży - zupełnie
    nie wypraktykowany. Mianowicie praca z teleobiektywem i modelami,
    których energia rozsadza i biegać muszą. :-) Jak fotografujesz ich?
    Piszesz o trybie śledzenia. Czy faktycznie masz na myśli funkcję
    śledzenia 3D poruszającego się obiektu, czy funkcję rozpoznawania twarzy
    konkretnego zawodnika czy tylko ciągły AF?