  • Data: 2012-12-16 14:27:51
    Temat: Re: Prawdy i mity lustrzanek
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-12-13 22:37, JD pisze:

    > (...)zostaną reporterzy zawodowi od sportu, polityki, wesel,
    > ślubów i innych iwentów, gdzie zużywanie szybkie baterii będzie
    > szkodliwe,

    Serio aż tak im to może przeszkadzać, że w połowie dnia wymienią sobie
    mały akumulatorek? Noszą ze sobą wielki aparat, wielką lampę i zapewne
    jakieś filtry a małego akumulatorka już nie zmieszczą? Mi to bardziej
    wygląda na rozkapryszenie lub malkontenctwo jeśli tak jest :-)

    Zakładam pesymistycznie, że akumulator pociągnie zaledwie pół dnia
    intensywnej pracy, choć zapewne znacznie dłużej. Nigdy nie mierzyłem czasu.