-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
pl!not-for-mail
From: "rad" <b...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Prawda o awaryjnosci samochodow francuskich
Date: Wed, 23 Jun 2010 08:51:23 +0200
Organization: Netia S.A.
Lines: 58
Message-ID: <hvsei9$hcm$1@mx1.internetia.pl>
References: <hvlgvh$7tc$1@mx1.internetia.pl>
<6...@n...onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 77-254-148-66.adsl.inetia.pl
X-Trace: mx1.internetia.pl 1277279625 17814 77.254.148.66 (23 Jun 2010 07:53:45 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 23 Jun 2010 07:53:45 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
X-RFC2646: Format=Flowed; Original
X-Tech-Contact: u...@i...pl
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
X-Priority: 3
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2291523
[ ukryj nagłówki ]> E, tam. 1,9D ma wymianę rozrządu w książce serwisowej co 120kkm.
Fajny silnik, tylko troche mułowaty. Pojedzie toto na wszystkim co rope
przypomina ;) Miałem okazję takim jezdzić jakieś 4 lata :) .Ta wymiana
rozrządu co 120tys, jak w książce napisali ,to lekkie przegięcie. Ludzie
wymieniają ogólnie po maks 80tys km, szczególnie ,że to klekot.
> Wracając do Civic-a... Ujeździłem ich kilka. Najfajniej wspominam Civic
> Shuttle.
> Od nowości do 250kkm. Też służbówka do pracy w terenie, więc nie
> oszczędzana i
> dobijana nie dała się zajeździć. Nigdy nic w niej nie padło. W ogóle.
> Kiedy juz
> się pod koniec bardzo starałem "zabić" zawieszenie na dziurach to jedynie
> udało
> mi się spowodować pęknięcie zgrzewu trzymającego zawias maski. Czyli
> "zajeździłem" zawias ;-)
To w sumie podobie do Nissana , którego miałem, ale pewnie przez to , że to
"rodowite" japończyki ;) Te składane w europie, już tyle nie wytrzymują, a
szkoda.
Zwykłymi Civic-ami miałem okazję jeździć od nowości
> najwyżej do 130kkm, więc to żaden przebieg, żeby wyciągać wnioski bo były
> to
> właściwie nowe auta, kiedy je oddawałem. Również całkowicie bezawaryjne.
Tu się nie wypowiem, bo Civica znam tylko przez pryzmat tego, którego ma
kumpel. To auto ma już kilka latek, więc min. sam czas daje już radę
elementom.
>Inna sprawa, że w tym samym czasie w obu autkach, równolatkach znajomych
>(Megane i
> Xsara) padały silniki. W Megance sypał się osprzęt, Xsara na potęgę brała
> olej.
> I to przy znacznie mniejszych przebiegach.
> Ale to przecież bezsensowne porównanie.
Czyżby mieli Megane z tych od 2001 ? ;) One na dzień dobry miały problemy z
elektroniką i bodaj krzywą tylnią belką. W toku produkcji toto
wyeliminowali. Podobnie było z laguną II z fazy I. Druga faza już jezdziła
praktycznie bezawaryjnie. Xara nie wiem, nie jezdziłem. Ja sam obecnie mam
starszą lagune (obecnie ma 14lat). Jezdzi i się nie chce specjalnie zepsuć,
poza tym co napisałem w poście wcześniej ;)
Wiem , że teraz wszyscy narzekają na te nowe silniki diesla i to niezależnie
od marki. To problem z filtrem DPF, to problem z pompą oleju w VW 2.0 16V,
to podnoszący się poziom oleju . Ktoś tu nawet pisał o jakimśdrogim BMW ,
kosztującym ok 200tys , że co chwilę coś mu pada (głównie elektronika).
Niestety, tak już będzie , bo producenci "testuja " auta na użytkownikach, a
nie na torach testowych .
Co do porównania. To akurat Civic, megane i xara, to auta podobnej klasy,
więc Twoja wypowiedź odnośnie tych 3 aut, jest jak najbardziej na miejscu :)
Pozdrawiam
Rad
Najnowsze wątki z tej grupy
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
Najnowsze wątki
- 2024-12-27 Chiński elektrolizer tester wody
- 2024-12-27 Rzeszów => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-27 Kraków => Application Security Engineer <=
- 2024-12-27 Gorzów Wielkopolski => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2024-12-27 Wrocław => Solution Architect (Java background) <=
- 2024-12-27 kladka Zagorze
- 2024-12-27 Poznań => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-27 Gdańsk => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-27 Katowice => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-27 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-27 Gdańsk => Delphi Programmer <=
- 2024-12-27 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-27 zasniecie
- 2024-12-27 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-26 zapora Zagorze